امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۴۱:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدار مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تعدادی از زنان کارآفرین و مادران دارای فرزند نخبه استان

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری به همراه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با تعدادی از زنان کارآفرین و مادران دارای فرزند نخبه تحت حمایت دیدار کردند.

به گزارش راه ملت؛ به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری به همراه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) با تعدادی از زنان کارآفرین و مادران دارای فرزند نخبه تحت حمایت دیدار کردند.

نادیا صداقت در خلال این دیدارها، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: زنان در کشور اسلامی ما همواره جایگاه والا و شایسته‌ای داشته اند.
وی ضمن قدردانی از این زنان به خاطر تلاش ها و سختکوشی هایشان برای حفظ و تحکیم بنیان خانواده و اقتصاد و پویایی آن، گفت: تشویق و فراهم سازی بستر مناسب برای اشتغال زنان و داشتن منبع درآمد، یکی از سیاست‌های اساسی دفتر امور زنان و خانواده بوده است زیرا کار به ابعاد اقتصادی خانواده‌ها کمک می‌کند و تضمین معیشت خانوار قلمداد می‌شود.
و در همین راستا این دفتر تفاهم نامه ای نیز با کمیته امداد امام خمینی (ره) منعقد نموده است تا تلاش شود با همفکری و هم افزایی، وضعیت زنان پرتلاش هم استانی را ارتقاء داد و بستر بهبود کار و اشتغال آنان را تسریع بخشید.  
او ادامه داد: روشن است، تمامی افراد مهارت و توانایی متفاوتی دارند، به همین جهت، لازم است توسط دستگاه های متولی، توانایی آن‌ها مورد ارزیابی قرار ‌گیرد و با توجه به مهارت‌هایشان آموزش لازم به آن‌ها داده ‌شود؛ که کمیته امداد امام خمینی (ره) همواره از پیشگامان این امر مهم بوده است و از دستگاه هایی است که بیشترین تعامل و همکاری را با دفتر امور زنان و خانواده داشته است.

منتشر شده در :2022/01/30 - 08:01|شناسه خبر: 71331 452 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه