امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۰۷:۲۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ نصب المان سه شهیده استان در یکی از میادین شهر

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نصب المان سه شهیده استان در یکی از میادین شهر خبر داد.

جلسه کمیته زنان و خانواده دهه فجر برگزار گردید.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به نقش سازنده زنان در پیروزی انقلاب و تمامی عرصه های سیاسی اجتماعی پس از انقلاب گفت: رسالت و از وظایف اصلی ما بانوان در کمیته زنان ستاد دهه مبارک فجر، تبیین نقش مهم بانوان و مادران در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و فراهم سازی حضور و مشارکت قشر عظیم زنان استان در آگاهی بخشی و تربیت نسلی فهیم در دهه پنجم انقلاب است.
نادیا صداقت افزود: بانوان استان ما همراه با آحاد مردم استان با حضور در صحنه های مختلف همواره حمایت و پشتیبانی خود را از ارزشهای انقلاب اسلامی اعلام کرده و امسال نیز همگام با آحاد ملت حضور و حماسه آفرینی افزون تری خواهند داشت.
وی در ادامه بیان داشت: رویکردها و وظایف اصلی تعریف شده کمیته زنان ستاد دهه فجر، تبیین و انعکاس دستاوردهای علمی، فرهنگی و ورزشی و هنری زنان استان، فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مراسم، تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، تشویق و ترغیب زنان به منظور نقش آفرینی خودجوش در مسائل اجتماعی، بهره مندی از ظرفیت تشکل های دولتی و غیردولتی و سمن های فعال حوزه زنان و خانواده، معرفی و تجلیل از زنان تاثیرگذار در عرصه های مختلف است.
نصب المان سه شهیده استان در یکی از میادین شهر، نامگذاری خیابان هایی به نام این شهیده های والا مقام، برگزاری دوره های آموزشی ویژه زنان شاغل در ادارات، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، حضور پررنگ بانوان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، همکاری و مشارکت کلیه دستگاه ها با بسیج جامعه زنان جهت برپایی جشن ویژه «دختران انقلاب» و …. از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

منتشر شده در :2022/02/02 - 11:02|شناسه خبر: 71386 284 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه