امروز :شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۴۵:۱۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد امسال یک هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف پرداخت کرده است

در گفتگو با اصحاب رسانه استان به مناسبت دهه مبارکه فجر مطرح شد؛ بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد امسال یک هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف پرداخت کرده است.

به گزارش راه ملت؛ مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با رسانه های استان به مناسبت دهه مبارکه فجر ضمن تبریک ایام الله مبارک این دهه با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ تا کنون بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه وبویراحمد یک هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف پرداخت کرده است.
وی افزود : این تسهیلات در قالب تسهیلات مشاغل خانگی، اشتغال پایدار روستایی وعشایری، بند الف تبصره ۱۸ ،بند ب تبصره ۱۶ (کمیته امداد امام خمینی ، بهزیستی و بنیاد شهید) تسهیلات عمومی و تسهیلات ازدواج است.

سید مهدی میراب باشی با بیان اینکه بانک توسعه تعاون دراستان کهگیلویه و بویراحمد درقالب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری طرح های بزرگ و کوچک را تأمین مالی کرده است، ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی وعشایری عمومی ونهاد های حمایتی به مبلغ ۶۶۰ میلیارد ریال تاکنون ، نشان از جدیت مدیریت شعب استان درعمل به تکالیف قانونی بانک می باشد.
وی گفت : بانک توسعه تعاون به‌ عنوان یک بانک دولتی و توسعه ای حمایتی در حمایت از تعاون گران و کارآفرینان ایفای نقش کرده است و اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی وعشایری با جامعه هدف گسترده در سراسر استان ازجمله خدمات اثربخش این بانک بوده است.
میراب باشی تسهیلات پرداخت شده بند الف تبصره ۱۸ را ۱۵۱ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: ۷۳ میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ به معرفی شدگان بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده که در مقایسه با سال گذشته ۶۰٪ رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه نخست امسال تا کنون بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج پرداخت شده و در مقایسه با پارسال ۶۵٪ رشد داشته است، عنوان کرد: امسال یک هزار و ۱۵۹ میلیارد ریال در قالب تسهیلات عمومی به همت بانک توسعه تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد نیز پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشد ۴۵٪ پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان، عنوان کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۳۸ میلیارد ریال در قالب تسهیلات مشاغل خانگی در کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.

منتشر شده در :2022/02/08 - 11:02|شناسه خبر: 71496 286 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه