امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۲۸:۴۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی در گچساران افتتاح شد

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران به عرصه ۵ هزار و ۷۳۴ متر و زیربنای ۳ هزار و ۸۰۰ متر با اعتباری افزون بر۳۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش راه ملت؛ دکتراصغر بهورمدیر درمان تامین اجتماعی استان در آئین افتتاح پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران اظهار کرد: تأمین اجتماعی در بخش بیمه، درمان و سرمایه گذاری فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه به گچساران باید توجه بیشترشود، بیان کرد: ۶۷ درصد معادل ۹۵ هزار نفر در گچساران تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران به عرصه ۵ هزار و ۷۳۴ متر و زیربنای ۳ هزار و ۸۰۰ متر با اعتباری افزون بر۳۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

دکتر بهور عنوان کرد: پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی دارای بخش های رادیولوژی و سونوگرافی، اتاق عمل سرپایی، داروخانه، تزریقات و بستری موقت، کلینیک تخصصی، آندوسکوپی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، بینایی سنجی و شنوایی سنجی و دارای تجهیزات رادیوگرافی دیجیتال( ساده، OPG، تک دندان)سونوگرافی، ماموگرافی، اکو کاردیوگرافی، تست ورزش و آندوسکوپی می باشد.

کیامرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: جمهوری اسلامی به عنوان جزیزه امن با تدابیر حکیمانه رهبر و خدمت صادقانه تمام کسانی که تلاش می کنند زبانزد دنیا شده است.

وی بیان کرد: ما وظیفه داریم خدمات نظام جمهوری اسلامی را به اطلاع مردم رسانده و جاهایی که قصور کردیم آن را پذیرفته و اعلام کنیم، انقلاب و خدمات و هر آنچه که هست متعلق به مردم می باشد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در استان ما بخشی از خدمات نظام جمهوری اسلامی را به وضوح می بینید و تمام این امکانات و خدمات مربوط به انقلاب بوده و قبل از آن نیز وجود نداشته است.

حاجی زاده عنوان کرد: کهگیلویه و بویراحمد در تمام صحنه ها در کنار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایستاده و حضور پر رنگی داشته ولی محرومیت در این استان بسیار زیاد می باشد هر چند اقدامات بسیار خوبی توسط انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه برای آماده سازی زیر ساخت ها در استان باید اعتبارات زیادی هزینه شود، گفت:مردم این استان همیشه پای کار هستند و به نیاز کشور لبیک گفته اند و شایسته خدمت خوب می باشند.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد:استانی که دومین حوزه آبریز در کشوراست حق دارد که از منابع استفاده کند، احداث منابع پایداربرای برداشت آب در روی رودخانه های استان مهم می باشد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندارگفت: شهر دوگنبدان منطقه ای نفت خیز و معبر ترانزیتی مهم در کشوراست و باید از سطح بالای خدمات درمانی برخوردار باشد و شرکت نفت و گاز گچساران با هماهنگی های فرمانداری این شهرستان می تواند خدمات بهتری را انجام دهد.
وی گفت: با افتتاح بیمارستان نرگسی وپلی کلینیک تأمین اجتماعی می توان خدمات درمانی مهمی را به این شهرستان ارائه داد.

روانبخش دیهیم فرماندار گچساران تصریح کرد: با توجه به اهمیت گچساران و وجود نفت و گاز و نقش مهم این شهرستان در محورهای ارتباطی متاسفانه شاهد نیمه کار بودن برخی از پروژه های این شهرستان هستیم.

وی گفت: امیدواریم که با تدابیراستاندارو دیگر مسئولان پروژه های نیمه کاره این شهرستان هر چه زودتر تکمیل شده تا شهروندان نیز از آنها بهره مند شوند.

پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی تأمین اجتماعی گچساران که در سال ۱۳۹۶ کلنگ زنی شده بود با حضور معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران، مدیردرمان تأمین اجتماعی استان و برخی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

منتشر شده در :2022/02/09 - 11:02|شناسه خبر: 71570 485 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه