امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۸:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: بسترسازی اجرای نقشه مهندسی فرهنگی استان در سال ۱۴۰۱/از جنس خبرنگاران هستم/هیچ مسئولی حق اعتراض به نقد منصفانه را ندارد/ضرورت هم صدایی و همگرایی رسانه ها با جریان سازی در جهت توسعه کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: انتظار می رود اصحاب رسانه با آرایش رسانه ای منسجم و هم صدا در جهت توسعه استان گام بردارند.

به گزارش راه ملت؛ نشست مشترک استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به ریاست احمد زاده برگزار شد.

امین درخشان در ابتدای این نشست با اشاره به فعال بودن بیش از ۲۰۰ رسانه در قالب نشریات سراسری، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های محلی، اظهار داشت: میانگین رسانه های استان از نظر کمی به نسبت میانگین کشوری بیش تر است.

وی به وجود رسانه های فاقد مجوز در استان نیز اشاره داشت و گفت؛ وجود چنین رسانه هایی زیبنده حوزه فرهنگ و رسانه استان نیست.

درخشان، عنوان کرد: خرسندم که از جنس رسانه هستم و بر مشکلات این حوزه واقفم و علی رغم اینکه از استان های فعال و پویا در حوزه رسانه هستیم اما در بحث نظامند بودن هنوز کار داریم.

وی، ابراز کرد: باید به مشکلات صنفی بیش از گذشته توجه کرده و در این راه نخستین مولفه پشتوانه قانونی است و می طلبد به سمت فرآیند قانونی شدن گام برداریم.

درخشان، گفت: اصحاب رسانه باید با حفظ روحیه مطالبه گری و جهت دهی رسانه ها به سمت توسعه استان حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید اساس حرکت در جهت توسعه استان باشد، بیان کرد: همواره مشاهده می شود که در سایر استان رسانه ها با جریان سازی رسانه ای هم صدا می شوند و بدون شک ضرورت این هم صدایی در استان احساس می شود.

درخشان بر داشتن آرایش رسانه ای در استان تاکید کرد و افزود: همواره با اصحاب قلم و رسانه در ارتباط بوده ام و اجازه نمی دهم فاصله بین ارشاد و رسانه ها زیاد شود.

وی، تصریح کرد: هیچ مسئولی حق نگرانی و اعتراض به نقد منصفانه را ندارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه برنامه های منسجمی برای رفع مشکلات حوزه رسانه پیش بینی شده است، عنوان کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی و در راس استانداری به عنوان نهاد حاکمیتی ارشاد را در این مسیر یاری کنند.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص نحوه توزیع آگهی های دولتی نیز، گفت: ملاک ما قانون است و در این راستا اجازه نمی دهیم که حقی از کسی ضایع شود.

وی از دیگر برنامه های خود را تشکیل قرارگاه ها و کارگروه های مختلف جهت بررسی و شناسایی مشکلات، آسیب ها، نقاط ضعف و قوت حوزه های مختلف فرهنگ و ارشاد برشمرد و خاطرنشان کرد: برای رفع به موقع این مشکلات با همفکری با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه اقدام خواهد شد.

منتشر شده در :2022/03/13 - 06:03|شناسه خبر: 72087 247 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه