امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۲۰:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این طرح از بیست و هشت اسفند تا سیزده فروردین برگزار می شود.

به گزارش راه ملت ، حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری و برپایی خیمه های معرفت در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این طرح از بیست و هشت اسفند تا سیزده فروردین برگزار می شود.

حجت‌الاسلام مومنی شاد گفت: به مناسبت ایام نوروز، سی بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد، میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری هستند.

مومنی شاد با اشاره به فعالیت مبلغان بومی در اجرای طرح آرامش بهاری، گفت: در کنار این مبلغان از ظرفیت مبلغ غیر بومی(اعزامی از قم) نیز در جهت نهادینه سازی ارزش ها، پاسخگویی به سؤالات و شبهات مردم استفاده می شود.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد بیان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه «قرآن بخوان و جایزه بگیر»، غرفه‌های رشد جمعیت و فرزند آوری، غرفه پاسخگویی به شبهات و سؤالات شرعی از جمله غرفه هایی هستند که ذیل خیمه های معرفت در بقاع متبرکه مجری طرح نوروزی آرامش بهاری در استان کهگیلویه و بویراحمد برپا هستند.

منتشر شده در :2022/03/31 - 11:03|شناسه خبر: 72474 248 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه