امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۵۸:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل تعاون روستایی استان خبر داد: توزیع بیش از ۵۸۰۰ بسته آنلاین در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بیش از ۵۸۰۰ بسته به صورت آنلاین و از طریق سامانه بازرگام با نظارت سازمان تعاون روستایی در مرکز استان توزیع شده است.

به گزارش راه ملت؛ قدرت الله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: یکی از وظایف سازمان تعاون روستایی و شبکه‌های تحت نظارت آن حمایت از تولید و مصرف کننده است، حمایت از تولید یعنی ما بتوانیم از باغداران کشاورزان و دیگر تولید کنندگان محصولات آنها را خریداری کنیم.

وی اظهار کرد: برای میوه شب عید در کهگیلویه و بویراحمد ۶۰۰ تن سیب و پرتقال والنسیا اعلام نیاز شد.

مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ذائقه و استقبال مردم استان ما از پرتقال والنسیا بیشتر بوده، خاطرنشان کرد: حدود ۹۵ درصد از استان های دیگر در کشور پرتغال تامسون را درخواست کردند اما والنسیا کیفیت بالاتری دارد.

ویسی تصریح کرد: از ۲۷ اسفند گذشته تا کنون افزون بر ۴۰۰ تن میوه شب عید در سراسر کهگیلویه و بویر احمد توزیع شده است.

وی ادامه داد: امسال برای اولین بار در نقاط دوردست و روستایی کهگیلویه و بویراحمد میوه شب عید توزیع و مورد استقبال مردم قرار گرفت، این استقبال به دلیل کیفیت بسیار خوب و قیمت مناسب آن بوده است.

 مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویر احمد عنوان کرد: در حال حاضر ۱۷۰ تن پرتقال و سیب درختی در سردخانه تعاون روستایی مرکز استان وجود دارد، طبق برنامه‌ای که با کمیته راهبردی و هماهنگی شب عید انجام شده تا پانزدهم فروردین ماه روند توزیع میوه های شب عید ادامه خواهد داشت و اگر میوه‌ای باقی بماند این توزیع تا ایام ماه رمضان ادامه پیدا می کند.

 ویسی با اشاره به اینکه در تمام شهرستان‌های استان میوه شب عید توزیع شده، تاکید کرد: در شهر یاسوج تاکنون ۱۸۰ تن میوه شب عید توزیع شده و پس از آن بیشترین توزیع متعلق به شهرستان‌های کهگیلویه با ۶۷ تن و گچساران ۴۷ تن بوده است.

وی اظهارکرد: در سال ۱۴۰۱ در بحث توزیع میوه شب عید در سطح استان و حتی برای اولین بار در روستاها نیز صورت گرفته که این یک اقدام بی نظیر بوده است.

مدیرکل تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه افزون بر ۵ هزار و ۸۰۰ بسته از طریق شرکت پست پیشگامان بر اساس سامانه بازرگام با محوریت و نظارت سازمان تعاون روستایی در مرکز استان انجام شده، تصریح کرد: این بسته‌ها شامل مرغ منجمد، برنج هندی و پاکستانی، ماکارونی بوده که این طرح از ۵ اسفند ماه تا کنون از طریق شرکت پست پیشگامان با محوریت تعاون روستایی آغاز شده است.

ویسی اضافه کرد:  در این طرح به صورت رایگان توضیح این اقلام تا درب منازل انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه در این طرح اقلام به صورت هوشمند توزیع می شود، بیان کرد: برای سایر شهرستان‌های دیگر اجرای این طرح در دست اقدام است و از دیگر شرکت های دانش بنیان که ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی دارند در این طرح استفاده خواهد شد، برای اجرای این طرح در شهرستان بهمنی مجوزات لازم گرفته شده و به زودی این طرح در این شهرستان آغاز می شود.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2022/04/03 - 09:04|شناسه خبر: 72504 380 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه