امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۸:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان: یک هزار و ۶۱۱ متهم قاچاق کالا سال گذشته در این استان به مراکز قضایی معرفی شد/ متلاشی شدن ۸۳۷ دستگاه خورو توقیف و هفت باند

دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه وبویراحمد، ارزش کشفیات قاچاق کالا در استان طی یک ماه اخیر را ۷۸ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش راه ملت ؛ حسین بهمنی دبیر کمیسیون برنامه ریزی ،هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا وارز  کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: در این رابطه ۱۸۰ پرونده تشکیل و در اختیار مراکز قضائی استان قرار گرفت.

بهمنی  اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰میزان کشفیات استان ۹۹۰ میلیارد ریال با یکهزار و ۶۹۱ پرونده و در سال ۱۳۹۹ این عدد ۴۲۰ میلیارد ریال با ۸۰۳ پرونده بود.

به گفته دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان  ، در ۱۴۰۰ یک هزار و ۶۱۱ متهم قاچاق کالا در این استان به مراکز قضایی معرفی شدند و ۸۳۷ دستگاه خورو توقیف و هفت باند متلاشی شد.

وی تصریح کرد: اما در سال ۱۳۹۹ تعداد متهمین یکهزار و ۱۳۲ نفر بود و خودروهای توقیفی ۶۲۹ دستگاه و ۲ باند نیز متلاشی شد.

حسین بهمنی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان عمده کشفیات را لوازم آرایشی بهداشتی، دخانیات، پارچه، لوازم خانگی، تجهیزات رایانه ‌ای، تلفن همراه و لوازم جانبی آن، انواع لوازم خانگی، دستگاه استخراج ارز دیجیتال، لوازم یدکی خودرو و مشروبات اعلام کرد.

وی به قاچاقچیان هشدار داد و تاکید کرد: امسال مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان به طور عملیاتی و میدانی در دستور کار قرار گرفته و نظارت و کنترل ها بیشتر و جدی تر شده است‌.

منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2022/04/26 - 09:04|شناسه خبر: 72874 341 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه