امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۰:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز روانشناس

رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز روانشناس پیامی صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ رئیس بهزیستی شهرستان کهگیلویه به مناسبت روز روانشناس پیامی صادر کرد؛

متن پیام به شرح زیر است؛

به نام خدا
سلامت جسم، جان و روان، زیربنای عامل پیشرفت و تکامل جامعه است و سلامت اجتماعی جامعه نقش تعیین‌کننده‌ای در بهزیستی عمومی جامعه ایفا می‌کند. با گسترده شدن جامعه صنعتی و مدرن امروز و افزوده شدن دنیای مجازی به زندگی بشر، حفظ سلامت روان به یکی از دغدغه های اصلی افراد تبدیل شده که باعث برجسته شدن نقش روانشناسی و مشاوره در تامین سلامت روان و پیشگیری از اختلالات روانی گردیده است. نیاز انسان به راهنمایی و مشورت با دیگران در تصمیم گیری، انتخاب و به کارگیری راه حل های مناسب در زندگی، بر کسی پوشیده نیست. به خصوص در سنینی که فرد ناچار به انجام انتخاب های مهمی است، مشاوره و راهنمایی کمک شایان توجهی در اقدامات درست و مناسب او خواهد داشت.
سازمان بهزیستی ماموریت ها، اهداف و برنامه های مختلفی در راستای ارتقای سلامت روان و توانمندسازی اجتماعی و روانی گروه های مختلف جامعه به عنوان یک نهاد حمایتی و اجتماعی انجام می دهد. اهمیت نقش و تاثیر بی بدیل روانشناسان و مشاوران در سازمان بهزیستی که به عنوان متولی سلامت اجتماعی است در کاهش اختلالات روانی ، افزایش سطح سلامت روانی برکسی پوشیده نیست.
نهم اردیبهشت بر همه روانشناسان و مشاورانی که آگاهانه و مسئولانه برای حال خوب دیگری ایستاده اند و همکاران دلسوز و متعهدم در این سازمان که با تمام توان خود سعی در کاهش رنج و آلام آحاد جامعه دارند تبریک عرض می نمایم. از درگاه خداوند متعال سلامتی، نیکبختی و توفیق برای شما مسألت دارم.

سید علی اصغر شکرائی زاده
رئیس اداره بهزیستی شهرستان کهگیلویه

منتشر شده در :2022/04/28 - 09:04|شناسه خبر: 73008 397 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه