امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۳۹:۴۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

یادداشت به قلم سیده فریبا حسینی:

 لزوم ورود سازمان بازرسی کل کشور به استان

کارهای نمایشی روی دیگر ریاکار است، ریا به عنوان نوعی شرکت باعث بی اثر و بی ارزش شدن عمل و عامل نابودی ایمان و حسنات است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند : یکی از مهمترین وظایف ما پرهیز از ناامید سازی مردم است

راه ملت/ یادداشت به قلم سیده فریبا حسینی

بسم الله الرحمن الرحیم

لزوم ورود سازمان بازرسی کل کشور به استان

با مردم بودن و مردم داری و دفاع از حقوق عامه مردم، باید یکی از شاخصه‌های اصلی مدیران استان باشد، نه اینکه بی تفاوت و بی توجه از کنار خواسته‌های به حق مردم عبور کنند. لازمه تداوم اقتدار ایران اسلامی همدلی، اتحاد و مشارکت فعال مردم در همه عرصه‌ها می باشد.

« مردمی بودن مسئولین, مطالبه مقام معظم رهبری, دولت و مردم است اما مردمی بودن واقعی و همیشگی،نه مقطعی و ظاهری و منفعتی».

کارهای نمایشی روی دیگر ریاکار است، ریا به عنوان نوعی شرک باعث بی اثر و بی ارزش شدن عمل و عامل نابودی ایمان و حسنات است. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند : یکی از مهمترین وظایف ما پرهیز از ناامید سازی مردم است .

چالشی که این روزها در اکثر سطوح استان ریشه دوانده که مخالف با منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت می‌باشد، روابط طایفه گرایی و انتصابات خویشاوندی است که با رابطه و دوستی به سرانجام رسیده، به طوری که حالا دیگر قشر عظیمی از جامعه آن را پذیرفته و نسبت به اکثر مسئولین ناامید و بی اعتماد شده اند. به نظر می رسد یکی از ضروری ترین و مهمترین وجوه «جهاد تبیین» , روشنگری در مورد مسببین وضع موجود و مطالبه‌گری عزل مدیران ناکارآمد و متظاهر است.

یکی از اهداف سازمان بازرسی مبارزه با فساد در عمل و بستن گلوگاهها بوده و بازرسان، انحصار را شناسایی و شفافیت را پیگیری می کنند زیرا فساد در نقاط کور و تاریک اتفاق می‌افتد و اگر عملکرد همه مسئولین شفاف باشد به فکر انحراف نمی‌افتند.

انتظار ما از سازمان بازرسی این است که با جدیت بیشتر، افرادی که با کم‌کاری،طایفه گرایی، انتصابات خویشاوندی، سهل انگاری و سوءاستفاده از جایگاه و مقام خود بر ادعای دشمنان صحه می گذارند و مردم را به نارضایتی عمومی هدایت می‌کنند، شناسایی و با قاطعیت و بدون ملاحظه کاری با آنها برخورد نمایند. از آنجایی که تخلفات در سطح برخی ادارات استان از جمله آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان تا قبل از انتصاب مدیریت فعلی این دستگاه، از طرف تعدادی مخاطبین به سازمان بازرسی ارجاع داده شده است، ظاهرا برخورد قاطع با آنها صورت نگرفته و میزان و سطح تخلفات بالاتر رفته و به اداره کل هم کشیده شده است.

از بازرسان محترم کل کشور استدعا دارد با قاطعیت و بازدید میدانی، مانع از جولان مدیران متخلف در سطح استان گردند.

سیده فریبا حسبنی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش

استان کهگیلویه و بویراحمد

منتشر شده در :2022/04/28 - 11:04|شناسه خبر: 73020 413 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه