امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۵۴:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن روز عید فطر را تبریک گفت.

به گزارش راه ملت؛دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی فرارسیدن روز عید فطر را تبریک گفت:
متن پیام به شرح زیر است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ماه مبارک رمضان فرصتی گرانقدر بود تا بندگان صالح خدا روح زنگار گرفته از عادات دنیوی را در چشمه جوشان فیض حضرت حق بشویند و در شب‌های قدر، تسبیح فرشتگان را به گوش جان بشنوند و در سایه دستورات حیات بخش قرآن کریم، از تغافل و دنیازدگی آزاد شوند

عید فطر، روزی از بی‌شماری ایام نیست، بلکه این روز پایان یک ماه و آغاز یک راه است. پایان ماه اشک‌ها و لبخندها، رحمت‌ها و انتظارها، عفوها و استغفارها، پایان هنگامه‌های قشنگ افطار، سحرهای زیبا، لحظه‌های مناجات با خدا، و آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن و ترنمّی برای بازیافتن خود.

بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) در تبیین معنای عید واقعی می فرمایند: عید واقعی آن وقتی است که انسان رضای خدا را به دست بیاورد، درون خود را اصلاح کند… . مقام معظم رهبری نیز می فرمایند: «ماه رمضان و عید فطر هنگامی مبارک خواهد بود که مسلمانان بتوانند از این فرصت برای خودسازی و به وجود آوردن حیات طَیّبه در نفس خویش استفاده کنند».

اینجانب، باآرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه هموطنان بخصوص متولیان سلامت و کارکنان خدوم وزحمتکش سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض نموده،و از خداوند متعال، رستگاری و عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

منتشر شده در :2022/05/02 - 01:05|شناسه خبر: 73291 272 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه