امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۶:۳۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سید محمد موحد در همایش روز معلم:

مجلس یازدهم فریادگر مشکلات معلمان

نماینده مردم کهگیلویه، لنده، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس همه تلاش خود را برای رفع مشکلات معلمان انجام می‌دهد.

به گزارش راه ملت: حجت‌الاسلام محمد موحد در همایش روز معلم گفت: پیش از انقلاب این آموزش و پرورش و معلمان بودند که خیابان‌ها را پر از مرگ بر شاه و مرگ بر دیکتاتور می‌کردند، شما این انقلاب را به وجود آوردید و حفظ و نگهداری این انقلاب هم در دستان شما است.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: مشکلات متعدد صنفی معلمان جای خود دارد و حق مسلم و قانونی شما است که باید به آن پرداخته شود اما مسئولیت شما در این میدان و در این برهه از زمان همان مسئولیتی است که ۴۰_۵۰ سال پیش به میدان آمدید و انجام دادید و مراقبت و توجه و مدیریت این انقلاب به شما بازمی‌گردد.

موحد بیان کرد: نظام، مسئولان، دولت و مجلس کامل به مطالبات معلم توجه دارند اما در خصوص مشکلات فضای آموزشی استان باید بگویم این مشکل در تمام کشور وجود دارد و تنها مختص استان ما نیست.

این نماینده مجلس بیان کرد: معیشت معلم باید مورد توجه باشد معلم نباید احساس نیاز کند و دستش دراز شود و برای معیشت کلاس درسش که تمام شد در این خانه و آن خانه و این آموزشگاه و آن آموزشگاه دنبال تدریس باشد که نیازمندی زندگیش را تامین کند.

معلم نباید پشت یک ماشین قراضه دنبال مسافرکشی باشد.

وی بیان کرد: در مجلس مراحل مختلفی از مشکلات معلمان و آموزش و پرورش دیده شده، قسمتی را با همراهی دولت عبور کردیم و قسمت اعظمی چه در مرحله رتبه‌بندی و سایر مراحل را نیازمند همراهی سه قوه هستیم، اما هروقت در مجلس نکته‌ای راجب آموزش و پرورش و معلم بود همه مجلس یکصدا همراهی و همکاری می‌کنند اما این همکاری جوابگو نیست و مجلس باید تمام قد در این حوزه وارد شود تا معلم برای معیشت مجبور به کارهای خلاف شان نشود.

وی با اشاره به گزارشی که در مجلس در خصوص حقوق افراد مطرح شد گفت: طبق گزارشی که چند وقت پیش در مجلس ارائه شد ۱۱.۵ میلیون نفر با حقوق ۱.۵ میلیونی معیشت خود را می‌گذرانند.

منتشر شده در :2022/05/07 - 11:05|شناسه خبر: 73541 364 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه