امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۱:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان : شبکه های برق تمام روستاهای کهگیلویه و بویراحمد کابلی می شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از کابلی شدن شبکه های برق فشار ضعیف تمام روستاهای این استان در سالجاری خبرداد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت، ” جمال معتمدی زاده ”  در حاشیه بازدید از پروژه برق رسانی به روستای چهار قاش تلخاب شهرستان باشت، اظهارداشت: در سالجاری پیش بینی ما این بود که ۴۰۰ کیلومتر از شبکه های سیمی فشار ضعیف برق در ۲۵۰ روستا و ۱۷ شهر استان کهگیلویه و بویراحمد به کابلی تبدیل شود که این پیش بینی اکنون به ۶۰۰ کیلومتر رسیده است.

وی با تقدیر از همکاران اداری و پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق استان در اجرای پروژه های سیمی به کابلی، خاطرنشان کرد: مجموع شبکه های سیمی برق در این استان به هزار و ۶۰۰ کیلومتر می رسد و بنا داریم در سالجاری با بهره گیری از همه ظرفیت ها، تمامی شبکه های سیمی برق فشار ضعیف را به کابلی تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای تبدیل شبکه های فشار ضعیف سیمی به کابلی در سال گذشته، اعتباری حدود ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده و البته این اعتبار در سالجاری به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان می رسد.

معتمدی زاده، کاهش افت لتاژ، جلوگیری از سرقت های احتمالی ، کاهش نوسانات و ناپایداری ها، تامین برق پایدار، مدیریت مصرف و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق را از مهمترین مزایای تبدیل شبکه سیمی برق به کابلی عنوان کرد.

وی گفت: در سال گذشته بیش از ۶۰۰ پروژه برق رسانی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده که در سالجاری تلاش خواهیم کرد این تعداد و میزان اعتبار را به نحو چشمگیری افزایش دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشترکین برق در این استان را حدود ۲۸۰ هزار مشترک ذکر و یادآورشد: حدود ۶۰ هزار مشترک از این تعداد را مشترکین روستایی تشکیل می دهند.

معتمدی زاده گفت: ۲۱۰ هزار اشتراک برق در این استان را مشترکین خانگی شامل می شوند که انتظار داریم در سالجاری در مدیریت مصرف برق نهایت همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند.

منتشر شده در :2022/05/08 - 11:05|شناسه خبر: 73575 214 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه