امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۸:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ایده‌ نو دهراب‌پور به مناسبت هفته‌ی سلامت؛ دیدار مدیرکل جدید و پیشین بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان

به مناسبت هفته‌ی سلامت و انتصاب جدید در بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر کل جدید و پیشین بیمه ی سلامت استان و هیات همراه با رییس دفتر نماینده ولی فقیه استان دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش راه ملت،  روز شنبه ساعت ۹ صبح  مدیر کل جدید و سابق  اداره ی کل بیمه ی سلامت استان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه ی یاسوج با رییس دفتر ایشان دیدار کردند.

دکتر کیان دهراب پور مدیر کل جدید بیمه سلامت استان ضمن تقدیر از این فرصت، گزارشی از اهداف  و طرح جدید بیمه ی همگانی بیمه ی سلامت را ارائه دادند.ی

ضمن تقدیر از خدمات  مدیرکل قبل و همکاران خود  گفت: امروز اولین روز کاری خود را با این دیدار معنوی آغاز می نمایم تا انشالله ازآموزه ها و سفارشات دینی در ادامه ی راه بهره مند شویم .

وی ابراز داشت:  محور توسعه ی پایدار در جامعه انسان سالم است و معنای جهانی سلامت هم   سلامت جسمی، روحی و اجتماعی است، لذا جسم سالم و روح سالم به تنهایی معنی سلامت کامل  نیست و ما باید امکانات و زیرساخت های سلامت اجتماعی را فراهم کنیم تا به توسعه ی پایدار برسیم..

مدیرکل بیمه ی سلامت استان ضمن برشمردن  اهداف و وظایف بیمه ی سلامت، به طرح مهم و جدید « پوشش بیمه ی همگانی » این سازمان  تاکید کرد و گفت: بیمه ی سلامت تا قبل از اسفند همه ی افراد کم برخوردار  تحت پوشش نهادهای حمایتی و عشایر و روستاییان را پوشش می داد و با طرح جدید کلیه ی افراد کم برخوردار جامعه که بنا به دلایلی نمی توانند تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار بگیرند را بیمه می کند و از ویزیت با تا بستری و سایر مراحل درمانی پوشش می دهد.

دکتر دهراب پور افزود: در طرح جدید ، بیمه ی تکمیلی جامعه ی هدف خود را نیز در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم در راه خدمت به مردم و نظام مقدس گام برداریم.

مدیرکل بیمه ی سلامت ابراز داشت:  از جمعیت  ۷۳۰ هزار نفری استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد ۵۲۰ هزار نفر از خدمات بیمه ی سلامت برخوردارند و از اسفند ماه ۱۴۰۰ تاکنون نیز ۱۶۰۰ نفر  از پوشش بیمه ی همگانی  جدید  برخوردار شده اند.

وی با اشاره به فرموده ی رهبر معظم که «مردم  باید دغدغه ی درمان را کمتر داشته باشند و به جز درد بیماری، درد دیگری نداشته باشند»  گفت: در همین راستا و به همت دکتر کاظمی  با ۳۷ذپزشک قرارداد همکاری برقرار  شده است که امیدواریم با تعامل بیشتر با دیگر ادارات بتوانیم در جهت توسعه ی پایدار استان به اهداف بیشتری برسیم و سلامت را در جامعه نهادینه کرده و در راه اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گامهای موثری برداریم..

حجت الاسلام دهقان رییس دفتر نماینده ی ولی فقیه استان  نیرز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب جدید و  تقدیر از خدمات مدیرکل پیشین و تحسین این حضور صمیمانه  مدیران قبل و جدید  با هم در این دیدار گفت: اهمیت کار و وظایف  شما به اندازه ای است که جبرییل فرشته ی نزدیک به خدا می فرماید : کاش  من از بنی آدم باشم که بتوانم چند کار را انجام دهم و یکی از کارها، دیدار ، همکاری و  پرستاری  از مریض است  ، چرا که آرامش خانواده ی بیمار با داشتن مریض دجار آسیب می شود و حمایت از خانواده بیمار باعث آرامش آنها و ثواب  اخروی می شود.

وی در ادامه افزود، امروزه هر کس در این نظام از وظیفه ی خود کوتاهی کند  به شهدا خیانت می کند، لذا شما مسیولین باید  در راستای اهداف نظام گلم بردارید و خدمات نظام را به مردم و جامعه معرفی و گزارش دهید  تا اعتماد به دولت و حکومت اسلامی بیشتر شود و مردم تفاوت ها را ببینند 

حجت الاسلام دهقان، تغییر و تحول در هر دوره را لازم و ضروری دانست و گفت: هدف باید خدمت  باشد و تغییر و تحولات دوستانه ارزشمند تر است،.

اهمیت این دیدار حضور صمیمی مدیرکل جدید و مدیر کل سابق بیمه ی سلامت استان به همراه معاونین و مدیر روابط عمومی  این اداره کل بود که این حرکت مورد تقدیر ویژه ی  حجت الاسلام دهقان  قرار گرفت و تاکید کرد باید انتصابات در چنین جو صمیمی انجام شود تا به اهداف نظام برسیم و از تضاد و دشمنی دوری جوییم.


انتهای پیام/

منبع: تابش آنلاین

منتشر شده در :2022/05/15 - 08:05|شناسه خبر: 73882 221 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه