امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۶:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد: مشکلات ایثارگران باید به‌صورت اساسی و پایه‌ای بررسی و حل شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مشکلات ایثارگران باید به‌صورت اساسی و پایه‌ای بررسی و حل شود.

به گزارش راه ملت؛ شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور مدیرکل بنیاد استان، معاونین و سایر اعضا در محل دفتر مدیرکل برگزار شد.

رضا پارسیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد در جلسه شورای معاونان با اشاره به اهمیت برنامه عملیاتی،با اشاره به اهمیت برنامه عملیاتی، گفت: این برنامه محور تمامی فعالیت‌های بنیاد است که به تمام جزئیات و زوایای اجرای برنامه‌ها پرداخته است.

وی با تاکید بر اینکه باید فعالیت‌های بنیاد بر مدار برنامه عملیاتی باشد، افزود: این برنامه نقشه راه ما در اجرای فعالیت‌هاست، لذا نیاز است کارکنان بنیاد اقدامات لازم را بر اساس بازه زمانی تعریف شده، انجام دهند و تمامی اقدامات را در سامانه پایش ثبت و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه تمام سعی بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای رفع مشکلات جامعه معزز ایثارگری است، گفت: مشکلات ایثارگران باید به‌صورت اساسی و پایه‌ای بررسی و حل شود. روسا وکارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان ها باید تمام همت و تلاش خود را مصروف حل مشکلات این عزیزان کنند.

گفتنی است در این جلسه هر یک از اعضا در رابطه با سفرهای شهرستانی، به‌روزرسانی اطلاعات شغلی و تحصیلی ایثارگران در سامانه سجایا، حضور معاونان در میز خدمت،  فعال نمودن کارگروه های مختلف بنیاد، بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام

منتشر شده در :2022/05/15 - 11:05|شناسه خبر: 73893 216 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه