امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۹:۳۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مقابله با آتش سوزی دستورکار جلسه شورای اداری محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان،گفت: همه توان خود را بکار ببرید تا یک درخت کمتر سوخته شود بعنوان خادم مردم در بدنه دولت در قبال تک تک درختان مسئول هستیم.

به گزارش راه ملت و به نقل از  اداره روابط عمومی وامور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – همزمان با چهارمین روز از خرداد ماه جاری، نخستین جلسه شورای اداری محیط زیست استان در سال ۱۴۰۱  به ریاست اسلام جاودان خرد مدیرکل و  با حضور معاونین ،روئسای ادارات تابعه شهرستانی و مستقل ستادی با دستور کار راهکارها و اقدامات لازم برای مقابله با آتش سوزی احتمالی در جنگل و مراتع تحت مدیریت محیط زیست برگزار شد . 

براساس این گزارش، در ابتدای این نشست، روئسای ادارات شهرستانی با بیان کمبودها ، مشکلات ، امکانات و راه های چگونگی و مقابله با حریق در شهرستان ها پرداختند . 
درادامه این نشست روئسای ادارات مستقل داخلی بر حمایت و پشتیبانی ویژه خود در هنگم اطفاء حریق  تاکید داشتند . 
اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان پس از استماء نقطه نظرات همکارن ستادی و اجرایی خود گفت : طبیعت سرمایه ملی است، دولت برای حفظ این سرمایه سالانه  هزینه های زیادی را متحمل می شود فلذا همه ما  بعنوان خادمین مردم در بدنه دولت در قبال حفاظت از این سرمایه ملی مسئولیم . 
وی گقت : با دغدغه ای  که در این حوزه داشتیم از یک ماه قبل اقداماتی را برای مقابه و کاهش آتش سوزی های احتمالی انجام داده یم، در این راستا با ایجاد بیش از ۱۹۰ کیلومتر آتش بر در مناطق حفاظت شده استان کار را شروع کرده ایم . 
جاودان خرد تصریح کرد: از ظرفیت فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت در شهرستان ها با مشارکت همه دستگاه های اجرایی ، نظامی ،انتظامی و بسیج با تشکیل جلسات و پیگری مصوبات این نشست ها کار را جهادی تر انجام دهید . 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان استفاده از ظرفیت مردم و جوامع محلی حاشیه مناطق را مهم دانست و گفت : از طریق سازمان مرکزی بدنبال جذب و تخصیص اعتباری هستیم که بتوانیم با جوامع محلی بصورت فصلی انعقاد قرارداد داشته باشیم . 
جاودان خرد استفاده از توان حداکثری کارشناسان را ضروری دانست و گفت : محیط زیست استان ظرفیت و توان کارشناسی خوبی دارد و نظرات کارشناسان میتواند راهگشا باشد . 
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان  ضمن تاکید بر قانون افزود: رعایت مر قانون باعث می شود کار بهتر انجام گیرد . 
وی نظارت بر پسماند را ضروری دانست و گفت: پسماند ذخیرگاه و زیست کره باید هم زمان دیده شوند.

منتشر شده در :2022/05/25 - 09:05|شناسه خبر: 74427 191 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه