امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۹:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد از جنگ افزارهای تیپ ۴۸ فتح

جمعی از دانشجویان دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد از تجهیزات و جنگ افزار های تیپ ۴۸ فتح استان بازدید کردند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح؛ در این بازدید سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح، سرهنگ جهانگیر پورملک معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح و سرگرد پاسدار جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات تیپ و رزمندگان این یگان کاربردهای جنگ افزارها و تجهیزات موجود را برای دانشجویان تشریح کردند.

در ادامه نیز مراسمی با حضور دانشجویان در حسینیه امام رضا علیه السلام تیپ ۴۸ بمناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد و سردار حکمتیان در خصوص عملیات بیت المقدس و حماسه آفرینی رزمندگان مطالبی را بیان کردند.

سردار حکمتیان در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر و خوش آمدگویی به دانشجویان بسیجی گفت: وقتی انقلاب ما در ۲۲ بهمن ۵۷ به سرانجام نشست و آمریکا و غرب جنایتکار دیدند که به وادی نور رسیدیم و معادلات سیاسی دنیا را بر هم زدیم دست به جنایت زدند.

وی بیان کرد: در همان ابتدا عده ای از قطار انقلاب پیاده شدند و به ترور شخصیت های مختلف انقلاب پرداختند که تاکنون ۱۷ هزار نفر توسط منافقین کوردل ترور شده اند.

سردار حکمتیان ابراز داشت: تاکیک دیگر این بود که دشمن تجریه ایران اسلامی را در دستور کار قرار داد و دوست نداشت ایران مستقل و عزت مند وجود داشته باشد به همین خاطر می خواستند آن را به استان های کوچک که تحت فرمان نظام سلطه باشند تبدیل کنند و دست به ترور و تشکیل گروهک های تروریستی در استان های مرزی و شمالغرب زدند.

وی گفت: آمریکا و کشورهای غربی در حالی صدام را علیه ایران وارد جنگ کردند که انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و در این شرایط وارد یک جنگ نابرابر شد.

حکمتیان ابراز داشت: در حوزه اقتصادی ما را تحریم و اموال ایران را بلوکه کردند، همه مستشاران خارجی از کشور فرار کردند و اعتصابات کارگری شروع شد و در حوزه نظامی شرایط خوبی نداشتیم.

منبع: خبرگزاری بسیج

منتشر شده در :2022/05/26 - 07:05|شناسه خبر: 74456 201 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه