امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۴۶:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

روابط عمومی قلب تپنده یک سازمان است؛ اعتمادسازی یکی از مهمترین امور روابط عمومی‌

مدیرعامل بانک توسعه تعاون، گفت: نتیجه فعالیت‌های روابط عمومی‌ها باید به برقراری ارتباط موُثر با جامعه و جلب رضایت مشتریان منجر شود.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون کهگیلویه و بویراحمد؛ محمد شیخ حسینی در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون با بیان اینکه جهان امروز، جهان فناوری های نوین است، گفت: قدرت تجزیه تحلیل، برقراری ارتباط موُثر با جامعه هدف، داشتن تفکر انتقادی، ارائه خدمات به جامعه ‌و اشراف کامل نسبت به سرویس ها و خدمات بانک را از جمله وظایف روابط عمومی ها است.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه روابط عمومی باید برای پاسخ به مطالبات و سوالات افکار عمومی، اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب داشته باشد، عنوان کرد: روابط عمومی حلقه اتصال سازمان و جامعه هدف است.
شیخ حسینی با اشاره به نقش مهم نظام بانکی در اقتصاد ایران، اضافه کرد: نظام بانکی تامین کننده ۸۰ درصد منابع مالی اقتصاد کشور است و این موضوع نقش و کارکرد روابط عمومی را ضروری می‌کند.
وی با تبیین موضوع روابط عمومی توسعه محور، تصریح کرد: روابط عمومی توسعه محور در پی برقراری ارتباط موثر با جامعه هدف است و جلب رضایت مشتریان در اولویت قرار دارد.
شیخ حسینی با اشاره به اینکه هنر روابط عمومی این است که ذهنیت مطلوبی از سازمان در ذهن مخاطب ایجاد کند، خاطرنشان کرد: برای جلب رضایت مشتریان نیاز است که درخواست ها و نیازهای مشتریان و مردم شناسایی و به سازمان منتقل شود.
مدیر روابط عمومی بانک مرکزی نیز در جمع کارشناسان روابط عمومی بانک توسعه تعاون، خواستار استفاده از ظرفیت پیام رسان های شبکه اجتماعی به منظور اطلاع رسانی خدمات بانکی کشور شد.
مصطفی قمری وفا افزود: سرعت انتشار، دسترسی آسان و علاقه مخاطبان به شبکه های اجتماعی باعث شد نقش مهمی را در انتشار اطلاعات در جامعه داشته باشند.
وی عنوان کرد: کارشناسان روابط عمومی بانک ها باید از این ظرفیت برای معرفی محصولات و برنامه ها خود نهایت استفاده را ببرند و اطلاع رسانی صحیح و به موقع نقش بسیار مهمی در عملکرد روابط عمومی ها در جامعه ایفا می کند.
در حاشیه این مراسم با حضور اعضای هیأت مدیره و مدیران ستادی بانک توسعه تعاون از طرح کنترل متمرکز نمایشگرهای دیجیتال با نام مختصر کمند رونمایی شد؛ در این طرح نمایشگرهای شعب بانک توسعه تعاون در کشور به طور همزمان و آنلاین در لحظه محتواهای بارگزاری شده یکسان را اکران می کنند.


منتشر شده در :2022/05/30 - 09:05|شناسه خبر: 74743 401 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه