امروز :دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۲:۴۸:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور: رسانه ها مهمترین رکن در جهاد تبیین/ رسانه تراز انقلاب اسلامی همان مکتب امام راحل است

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: رسانه ها و جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی مهمترین رکن جهاد تبیین هستند.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان، عباس محمدیان درارتباط زنده با خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ خرداد ماه سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل، به دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به فضا سازی جبهه رسانی غرب علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: امروز ما در یک جنگ رسانه‌ای تمام عیار قرار داریم و دغدغه رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است.

وی بیان کرد: قدرت تکنولوژی دشمن و شبیخون‌ها و هجمه‌های فرهنگی آنها سبب شده که به دستور رهبر انقلاب باید با جهاد تبیین در برابر این هجمه‌ها ایستادگی کنیم، البته نباید تک‌بعدی حرکت کرده بلکه باید بصورت آفندی عمل کنیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور رسانه‌ها را مهمترین رکن جهاد تبیین نام برد و ادامه داد: رسانه‌ها، خبرنگاران و فعالان مجازی باید با یک قدرت واحد عمل کرده و در برابر جنگ تحریف دشمن، میدان‌داری کنند.

وی با بیان اینکه در فضای رسانه‌ای امروز، ضرورت دارد رویکردمان را تغییر داده و آفندی عمل کنیم، گفت: آفند ما زمانی تاثیرگذار است که با قدرت علم و دانش روز همراه باشد.

محمدیان ادامه داد: رسانه تراز انقلاب اسلامی تمدن‌ساز همان مکتب امام(ره) بوده که دارای صداقت، صراحت و صلابت بوده و بر اساس منش‌ها و ظرفیت‌ها است.

وی به تفکر و نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به ظالم و مظلوم اشاره کرد و افزود: وظیفه جبهه رسانه ای انقلاب این است که مزدوران، منافقان و مواجب‌بگیران را شناسایی کرده و رسانه ای کنند و نگذارند کاخ نشین به جای کوخ نشین بنشیند و مکتب امام روح‌الله را تحریف کنند.

وی با اشاره به ۷ اصل از اصول مهم امام(ره) که رهبر انقلاب در بیست و ششمین سالگرد ارتحالش آنها را بیان کردند، گفت: اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی، اعتقاد به وعده الهی و بی‌اعتمادی به قدرت‌های مستکبران، اعتقاد به اراده و نیروی مردم، حمایت از محرومین و مخالفت با خوی کاخ نشینی، مخالفت صریح با جبهه قلدران و مستکبران، اعتقاد به استقلال ملی و تکیه بر وحدت ملی از مهمترین بند های اصل ۷ از اصول امام راحل است که باید به دقت به آنها عمل کنیم.

محمدیان با بیان اینکه شکل گیری انقلاب اسلامی با شهداء و ائمه گِره خورده است، بیان کرد: ما رسانه‌ها صاحبان اندیشه و تفکر هستیم و نقش ما بسیار تأثیرگذار است پس نباید به هرقیمتی اجازه دهیم دین اسلام و این انقلاب مردمی تحریف شود.

منتشر شده در :2022/06/05 - 08:06|شناسه خبر: 75214 196 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه