امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۲۰:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

از ابتدای سال جاری تاکنون محقق شد؛ اجرای ۴۰۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ طرح اشتغال زایی برای مددجویان این نهاد اجرایی شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت با اشاره به اینکه   اشتغال‌زایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و سیاست‌های این نهاد است، گفت: در این خصوص، کمیته امداد همواره با ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی به آنان، جهت رساندن آن‌ها به خودکفایی و در نهایت خروج از گردونه حمایت تلاش می‌کند.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ طرح اشتغال زایی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.
مبشری با اشاره به اینکه کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای به‌کارگیری مددجویان و ایجاد اشتغال از این طریق برای آنان ازجمله فعالیت‌های کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان است، گفت: در این خصوص ۴۱ مورد شغل در سال جاری از طریق کارفرمایان و مراکز کاریابی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.
وی تأکید کرد: در بحث اشتغال‌زایی برای مددجویان ابتدا موضوع آموزش فنی و حرفه‌ای مددجویان و بعدازآن ظرفیت سنجی و بررسی توانمندی خانواده‌های مددجو و سپس پرداخت تسهیلات اشتغال به آنان مطرح است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۲۰۰ نفر از مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای و مهارتی بهره‌مند شده‌اند.
مبشری ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان و توانمندسازی آنان را براساس ایده های نوین و امروزی ، ارتقاء عزت‌نفس و حفظ کرامت انسانی را از مهم‌ترین اهداف اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد عنوان و اظهار کرد: ارائه مشاوره شغلی در زمینه کسب موقعیت‌های شغلی مناسب به مددجویان، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح‌ها، ارائه آموزش‌های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌های خودکفایی به قیمت مناسب از خدمات دیگر این نهاد در خصوص خودکفایی و اشتغال‌زایی است.
وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل پایداری و موفقیت طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان کمیته امداد نظارت این نهاد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی بر طرح‌های اجرایی است.
مبشری به برنامه های اجرایی کمیته امداد در حوزه اشتغال در سال جاری اشاره و بیان کرد: اجرای ۸۱۰۰ مورد اشتغال زایی از طریق اجرای طرح های اشتغال یکی از مهمترین برنامه ها در این خصوص در سال جاری است.
وی ادامه داد: ۸۱۰۰مورد مهارت آموزی و ارائه آموزش های فنی و حرفه ای و ۱۵۳۰ مورد کاریابی از طریق کارآفرینان برای فرزندان مددجویان از دیگر برنامه های امسال کمیته امداد است.
 
مبشری تأکید کرد: امیداست با تعامل همگانی بتوانیم گامی مؤثر در ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان وتوسعه پایدار استان  برداریم.

منتشر شده در :2022/06/09 - 12:06|شناسه خبر: 75325 476 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه