امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۱۲:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: پاسخ منفی ایمیدرو برای سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گچساران/ جایگاه استان در شاخص فلاکت مطلوب نیست/ رسانه‌ها نسخه اقتصادی ارائه دهند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رسانه‌ها خواست در صورت داشتن نسخه شفابخش برای اقتصاد استان آن را ارائه دهند.

به گزارش راه ملت از یاسوج؛ سید احسان عسکری در نشست با رسانه‌ها در خصوص رونق پروژه‌های اقتصادی استان، اظهار داشت: طرح های اقتصادی مثل پروژه‌های عمرانی نیستند که از قبل اعتباری برای آن‌ها در نظر گرفته شود بلکه با فراهم کردن زیرساخت انگیزه لازم را در بخش خصوصی شکل می‌دهیم تا سرمایه‌گذاران در استان حضور بیابند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پرسش خبرنگار راه ملت در مورد شاخص فلاکت استان و اینکه جزو گران‌ترین استان‌های کشور هستیم تنها به کلی گویی پرداخت و به صورت شفاف جواب نداد و گفت: شاخص فلاکت جمع بیکاری و تورم است و وضعیت بدی در استان و کشور داریم و تلاش ما این است که این مشکل را حل کنیم.

وی همچنین از اصحاب رسانه خواست تا اگر نسخه عملیاتی برای نجات اقتصاد استان دارند ارائه دهند.

عسکری در خصوص سوال دیگر خبرنگار راه ملت در مورد منطقه ویژه اقتصادی گچساران، بیان کرد: منطقه آزاد اقتصادی یک خان کامل است و سازمان مسئول باید زیرساخت‌ها را فراهم کند.

وی، افزود: استانداری منابع اعتباری اندکی دارد و برای این مهم هم شخص استاندار هم تیم اقتصادی استان به جد پیگیر هستند و به سراغ “ایمیدرو” رفتیم و علی‌رغم برگزاری جلساتی با این مجموعه تاکنون موفق نشده‌ایم.

عسکری، گفت: برای عملیاتی شدن این مهم پیگیر هستیم تا استاندار با ریاست جمهور دیداری داشته باشد.

وی همچنین در ابتدای این نشست “قسم جلاله” خورد که در طول این ۶ ماهه کاری وی و تیم اقتصادی استان به عنوان خدمتگذار مردم تلاش کرده‌اند و افزود: خواهید دید استان به شرایط مطلوب‌تری دست پیدا خواهد کرد.

منتشر شده در :2022/06/07 - 11:06|شناسه خبر: 75370 157 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه