امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۵:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با هدف ارتقاء روحیه خودباوری بانوان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛ سمینار «من شاهکار»

سمینار «من شاهکار» با هدف ارتقاء روحیه خودباوری بانوان و داشتن یک خانواده شاد، با هماهنگی دفتر امور زنان و خانواده استانداری، برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ سمینار «من شاهکار» با هدف ارتقاء روحیه خودباوری بانوان و داشتن یک خانواده شاد، با هماهنگی دفتر امور زنان و خانواده استانداری، برگزار شد.
در این سمینار که جامعه هدف آن بانوان شاغل در ادارات بودند، بانوان غیرشاغل که بر اساس اطلاع رسانی از برگزاری این کارگاه اطلاع داشتند نیز حضور یافتند.
نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده در ابتدای این سمینار آموزشی به ایراد سخنرانی پرداخت و به نقش زنان در خانواده اشاره کرد و افزود: زن ستون خانه است و یک زن آگاه و دارای مهارت های زندگی می تواند خانواده ای شاد و سالم را هدایت کند تا بنیان خانواده محکم و سرپا باشد.

وی به نقش های متفاوت زنان در خانواده و اجتماع اشاره کرد و بیان داشت: زنان سختکوش و سربلند و عفیف استان ما همواره در تمامی عرصه ها سرآمد بوده و علاوه بر نقش مادری، در محیط کار و عرصه جامعه نیز به بهترین نحو نقش آفرینی نموده اند.

صداقت در پایان از سمن سبزاندیشان قلم و خانم بهروزی بابت برگزاری این سمینار قدردانی نمود و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با همکاری سمن ها، فعالیت های اجتماعی با هدف پیشبرد اهداف دفتر امور زنان و خانواده را گسترش دهیم.

منتشر شده در :2022/06/12 - 01:06|شناسه خبر: 75401 178 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه