امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۲۲:۴۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری اردوی جهادی پزشکی، فرهنگی در روستای شهنیز

اردوی جهادی پزشکی، فرهنگی به همت گروه جهادی اداره کل پزشکی قانونی استان، در مدرسه استقلال روستای شهنیز با محور سلامت برپا شد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح جمعه ۲۰ خردادماه و همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع)، اردوی جهادی پزشکی، فرهنگی، به همت گروه جهادی اداره کل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح استان در روستای شهنیز از توابع مارگون به مدت یک روز برگزار شد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان گفت: همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع)، اولین اردوی جهادی با محوریت سلامت اجرا شد که در آن ۴ نفر از پزشکان و همچنین مسئولین واحدهای مختلف حضور داشتند و تعداد ۲۳۰ نفر از اهالی روستا به طور رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند شدند.

وی گفت: در اجرای این طرح جهادی خدمات رایگانی از جمله ویزیت و انجام تست‌های آزمایشگاهی به مراجعین ارائه شد.

امینی همچنین افزود: با استقرار داروخانه در محل اجرای این طرح جهادی، داروی مورد نیاز مردم نیز به صورت رایگان به آنان ارائه شد.

مدیر کل پزشکی قانونی استان در پایان اظهار داشت: در برپایی این اردوی جهادی، ادارات و نهادهای مختلفی همچون بسیج جامعه پزشکی سپاه، امام جمعه محترم شهرستان مارگون حجت الاسلام خواجه پور، آموزش و پرورش شهرستان مارگون، شورای اسلامی و دهیاری روستا، همکاری فراوان داشتند که از تمامی این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.

منتشر شده در :2022/06/13 - 11:06|شناسه خبر: 75577 240 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه