امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۵۴:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛ انعقاد تفاهم‌نامه اجراء گازکشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

تفاهم نامه اجراء گازکشی داخلی منازل مددجویان برای مددجویانی که برای اولین بار مشترک می شوند، منعقد شد.

به گزارش راه ملت؛ برای اولین بار در در سطح شرکت ملی گاز ایران، این تفاهم نامه بین شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد با کمیته امداد و سازمان بهزیستی استان کهگیلویه و بویر احمد صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ریحان بهادر مدیرعامل گاز استان در این نشست گفت: با استعانت از خداوند متعال و به منظور توسعه همکاری های مشترک و بهره مندی از ظرفیت های موجود و افزایش تعاملات سه جانبه در حوزه مسئولیت های اجتماعی با هدف اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات موثر و کارامد در جهت ترویج فرهنگ احسان ، کاهش فقر و نابرابری اجتماعی و توسعه کمی و کیفی خدمات به گروههای هدف ، این تفاهم نامه بین شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد ، اداره کل بهزیستی و اداره کل کمیته امداد خمینی (ره) استان منعقد  شد.

بهادر افزود : در قالب این تفاهم نامه مشارکت طرفین تفاهم نامه در خصوص اجرای لوله کشی گاز داخلی منازل مجموعا به تعداد خانوار معرفی شده با کد مددجویی برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد استان بصورت رایگان می باشد .

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق مصوبه مذکور جهت لوله کشی گاز داخلی منازل به هر واحد منزل مسکونی مدد جویان ، حداکثر مبلغ ۶۰/۰۰۰/۰۰۰ (شصت میلیون ریال) از سوی شرکت گاز استان پرداخت می گردد.

وی با توجه به اینکه این طرح شامل افرادی می باشد که برای اولین بار مشترک می شوند گفت: مدد جویان معرفی شده جهت اجرای لوله کشی گاز می بایست فاقد سابقه اشتراک گاز قبلی بوده و صرفا یک اشتراک جدید در سایز کنتور شش متری برای هر مدد جوی سرپرست خانوار قابل واگذاری است .

در پایان بهادر یادآور شد : مدت زمان اجرای این تفاهم نامه از تاریخ هفدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ به مدت یکسال شمسی تعیین می گردد و شناسایی مدد جویان واجد شرایط بر حسب ضوابط قانونی و معرفی آنها به شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد جهت صحت سنجی عدم وجود سابقه اشتراک قبلی گاز انها بر عهده کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی است.

منتشر شده در :2022/06/14 - 07:06|شناسه خبر: 75715 345 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه