امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۶:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آب و فاضلاب/افزایش چشمگیر اعتبارات آبفا به دستور احمد زاده (+جزئیات)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیرعامل و مجموعه آب و فاضلاب استان بخاطر عملکرد خوب و قابل قبولی که در تاکنون در زمینه اجرای پروژه و جذب اعتبارات داشته‌اند قدردانی کرد.

به گزارش راه ملت؛ نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی با محوریت پایان سال مالی و بودجه و اعتبارات دستگاه های استان برگزار شد.

سید علی احمد زاده در این نشست گفت : از مدیرعامل و مجموعه آب و فاضلاب استان بخاطر عملکرد خوب و قابل قبولی که در تاکنون در زمینه اجرای پروژه و جذب اعتبارات داشته اند تشکر می کنم .

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بخاطر عملکرد خوب این مجموعه، ۴۰۰ میلیارد تومان به اعتبارات عمرانی آب و فاضلاب اضافه شد تا شاهد رونق بیش از پیش پروژه های عمرانی حوزه های حیاتی آب و فاضلاب باشیم.

وی گفت : بسیج سازندگی و قرارگاه امام حسن که متولی پروژه های محرومیت زدایی آب و فاضلاب استان هستند پیگیری کنند تا اعتبارات باقی مانده جذب شوند. تاکنون عملکردها به نسبت سایر استان ها طبق اعلام وزارت نیرو رضایت بخش بوده و جزو استان های نخست کشور در بحث جذب اعتبارات محرومیت زدایی در حوزه آب و فاضلاب هستیم که قابل تقدیر است.

در ادامه نیز فرمانداران ۸ شهرستان استان از مجموعه آبفا بابت تعریف و اجرای پروژه های عمرانی و همچنین عملیات بی وقفه اصلاح و توسعه حتی در ساعت های نیمه شب و بامداد تشکر کردند.

به گزارش ……….، مدیرعامل آبفا نیز در این نشست از استمرار اجرای پروژه های آب در استان گفت و تصریح کرد: هم اکنون ۱۸۴ پروژه آب روستایی با همکاری بسیج سازندگی در حال اجرا است، اعتبار این پروژه ها ۲۰۸ میلیارد است و حدود ۵۱ هزار نفر بهره‌مند از منافع آن خواهند بود.

مدیرعامل آبفا استان گفت: در یاسوج هم حدود نیمی از اعتبار قابل توجه سفر ریاست جمهوری تخصیص داده شده، پیمانکاران بخش های زیادی از کار تعیین شده اند و کار در برخی مناطق برای اصلاح و توسعه آغاز شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته صرفه جویی در مصرف آب هم گفت: ما وظیفه خودمان میدانیم اصلاح و توسعه و البته جلوگیری از هدر روی آب را با پروژه هایی که در دست اجرا داریم کاهش دهیم از مردم هم انتظار داریم در مصرف حیاتی ترین نیاز بشری وسواس بیشتری به خرج دهند.

منتشر شده در :2022/06/15 - 10:06|شناسه خبر: 75806 186 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه