امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۵۴:۲۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان: اینترنت پرسرعت به روستاهای سادات محمودی شهرستان دنا می رسد

در این سفر یکروزه، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دنا و مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از اتصال چهار روستای سادات محمودی شهرستان دنا با ۵۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۲۰۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.
سیدمحمودرادمنش مدیرکل ارتباطات این استان طی بازدید از روستاهای سادات محمودی شهرستان دنا گفت: امروزه استفاده از خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات به مهمترین مطالبه مردم در دورترین نقاط استان تبدیل شده است.
وی همچنین به توجه ویژه وزارت ارتباطات دولت سیزدهم به ارائه خدمات این حوزه در نقاط دوردست و کمتر برخوردار اشاره کرد و افزود: مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم علاوه بر عملیاتی نمودن پروژه شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت های ارتباطی، در حال تکمیل برنامه توسعه ارتباطات روستایی در استان و کشور است.
نماینده ارشد وزیر ارتباطات در استان گفت: با حمایت های وزیر ارتباطات و نگاه ویژه ایشان به رفع مشکل در استان کهگیلویه وبویراحمد شاهد جذب اعتبارات فوق العاده ای برای رفع نیازمندی های استان بوده ایم.
این مقام مسئول همچنین از ابلاغ اعتبار پروژه ارتباطی روستاهای سادات محمودی خبر داد و افزود: روستاهای کتا، دشتک میمند، خرسان، میمند و توابع از نعمت اینترنت پرسرعت برخوردار خواهند شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همچنین در جمع مردم منطقه بهرام بیگی حاضر شد و مشکلات حوزه ارتباطی این روستا را مورد بررسی قرار داد.
وی در خصوص مشکلات مطرح شده توسط مردم پاسخ داد و گفت: پروژه های ارتباطی خوبی در این منطقه اجرا شده که مردم می توانند با استفاده از رومینگ از خدمات اپراتورهای مختلف در این منطقه استفاده کنند.
رادمنش همچنین تصریح کرد: تلاش می کنیم اقدامات بیشتری در حوزه افزایش کیفیت و پوشش نقاط کور در این منطقه انجام شود.
در این سفر یکروزه، نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان دنا و مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.

منبع: عصر کهگیلویه

منتشر شده در :2022/06/27 - 09:06|شناسه خبر: 76534 190 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه