امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۴:۴۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

امدادرسانی اداره کل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد به بانوی شبلیزی

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: چادر، پتو و دیگر اقلام مورد نیاز خانواده بانوی روستایی در منطقه شبلیز واقع در شهرستان دنا که چادر و اسباب زندگی شان در آتش سوخته بود، تامین و اهدا شد.

به گزارش راه ملت؛ فضل الله آذرفر در گفتگو با خبرنگاران، اظهار داشت: حدود ۱۰ میلیون تومان اقلام و چادر برای این خانواده خریداری و تحویل آن ها داده شد.

وی افزود: این خانواده در منطقه روستایی دره ماری از توابع شبلیز دنا سکونت دارند و حتی یخچال و دیگر اقلام برقی داشته اند که همگی در آتش سوخته اند.

آذرفر تصریح کرد: امور عشایر برای کمک به روستاییان و عشایر در حوادث غیر مترفبه مثل آتش سوزی هیچگونه ردیف اعتباری ندارد علی رغم این موضوع بلافاصله پس از اطلاع از خسارت وارده به این خانواده امور عشایر اقدام به کمک کرد.

مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پس از کمک های این اداره کل، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز به یاری این بانو شتافت و اقلامی برای این خانواده تهیه کرد.

‌آذرفر عنوان کرد: پیگیری اینگونه حوادث غیر مترقبه باید از سوی ستاد مدیریت بحران صورت گیرد و جا دارد ستاد مدیریت بحران برای جبران خسارت این قبیل حوادث وارد عمل شود.

منبع: ایرنا

منتشر شده در :2022/07/09 - 08:07|شناسه خبر: 76933 298 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه