امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۴۴:۱۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: آمادگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برای جمع آوری نذورات قربانی

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد استان آمادگی دارد نذورات قربانی مردم خیر و نیکوکار استان را برای کمک به نیازمندان جمع آوری کند.

به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز استان،ضمن تبریک عید سعید قربان، از آمادگی کمیته امداد استان برای جمع آوری نذورات قربانی مؤمنان نیکوکار جهت کمک به نیازمندان خبر داد.
مبشری تصریح کرد: کمیته امداد براساس برنامه های هر ساله خود سعی دارد تا نذورات قربانی مردم نیکوکار هم استانی را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع کند.

وی با اشاره به این که بخش زیادی از خدمات رسانی کمیته امداد به نیازمندان با مشارکت های مردمی به دست می آید گفت:پویش نذر قربانی که از عید قربان شروع می شود تا پایان ماه ذی الحجه ادامه دارد از جمله برنامه های مشارکتی این نهاد برای کمک به مددجویان است.
مبشری تصریح کرد: تمامی دفاتر کمیته امداد در کهگیلویه و بویراحمد و ۵۰ مرکز نیکوکاری فعال وابسته به این نهاد آماده جمع آوری نذورات مردمی در عید قربان هستند.
مبشری تأکید کرد:  کد دستوری #۰۷۴*۱*۸۸۷۷*، سایت emdad.ir و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز از درگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی خیران نیکوکار در خصوص جمع آوری نذورات قربانی است.
وی با بیان اینکه ۴۸ هزار خانوار از خدمات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بهره مند هستند، گفت: از خیران نیکوکار برای مشارکت در پویش نذر قربانی، جهت کمک به نیازمندان این نهاد، دعوت بعمل می آید.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در روز عید سعید قربان در استان همزمان با سراسر برنامه نذر سلامتی آقا امام زمان اجرا می شود و امیدواریم مردم نیکوکار استان با مشارکت حداکثری در این برنامه داشته باشند.
مبشری تأکید کرد: نذورات جمع آوری شده از مردم نیکوکار در کوتاه ترین زمان بین نیازمندان استان توزیع خواهد شد

منتشر شده در :2022/07/10 - 10:07|شناسه خبر: 76939 151 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه