امروز :سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۶:۳۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:  جامعه کارگری استان در جهت توسعه کهگیلویه و بویراحمد قدم‌های خوبی برداشته است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: جامعه کارگری استان در جهت توسعه استان قدم‌های خوبی برداشته و به جد در حال تلاش و کوشش برای پیشرفت و آبادانی استان است.

به گزارش راه ملت، حمیدرضا واعظی در گلزار شهدای یاسوج و در جمع تعدادی از کارگران ساختمانی استان ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت و با اشاره به حدیثی از امام علی(ع)، اظهار داشت: ما موظفیم در جایگاه رفیع ولایت و در راستای فرمایشات امامین انقلاب و عنایات مقام معظم رهبری خدمتگزار جامعه کارگری باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به عزت نفس جامعه کارگری، عنوان کرد: کارگران در راه معاش خانواده قدم برمی‌دارند،گام‌هایی که جایگاهش برابر با مجاهدت در راه خداست.

وی، بیان کرد: بحث تکریم در نگاه مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و به خصوص سبزپوشان شهدای گرانقدر که امروز در محضر آنها هستیم و عهد بستیم و تجدید میثاق برای پایبندی به مقام عظمای ولایت بنابراین نشان دهنده اهمیت کار و جامعه کارگری است.

واعظی، ابراز کرد: کارگران با کسب لقمه‌ای نان حلال که با زحمت و سختی به دست می‌آورند به عنوان عنصر مثبت در جامعه جایگاه پیدا می‌کنند.

منتشر شده در :2022/07/14 - 11:07|شناسه خبر: 77029 272 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه