امروز :سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۳۳:۰۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فعالیت‌های کانون‌های مساجد طی دهه امامت و ولایت در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت های دهه امامت و ولایت را در این استان تشریح کرد.

به گزارش راه ملت؛ علیرضا دولت آبادی با تبریک دهه امامت و ولایت افزود: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تعداد ۱۳ کتابخانه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه کتابخانه‌ها به درخواست مدیران کانون ها استان و موافقت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، لنده و بهمئی افتتاح خواهند شد، اظهار کرد: حمایت‌های مالی از طرف ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد جهت خرید تجهیزات لازم انجام شده شده است. همچنین کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه‌ها با موضوعات مختلف اعتقادی مذهبی علمی و فرهنگی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با افتتاح این ۱۳ کتابخانه زمینه حضور نوجوانان و جوانان در مساجد بیش از گذشته فراهم می‌شود و فعالیت‌های کانون ها با استقبال بهتری روبرو می‌شود.

دولت آبادی با اشاره به دیگر برنامه های کانون های مساجد استان تصریح کرد: ۶۴۶ کانون فرهنگی و هنری استان کار آذین بندی مساجد و جشن های مردمی را در دهه امامت و ولایت بر عهده عهده دارند.

وی ادامه داد: جلسات سخنرانی با موضوع تبیین واقعه غدیر در کانون‌های منتخب شهرستان ها برگزار خواهد شد.

مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به برپایی ایستگاههای صلواتی در کنار مساجد و معابر پرتردد اشاره و عنوان کرد: راه اندازی کاروان های شادی را در شهرستان ها و تجلیل از برگزیدگان کانون‌ها در دستور کار قرار دارد.

دولت آبادی با اشاره به طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان در روز عید غدیر بیان مرد: یکی از برنامه‌های ویژه‌ کانون‌های مساجد اجرای سرود های خیابانی و پاتوقی در مناطق شلوغ و منتخب استان در روزهای قبل از عید غدیر و روز عید خواهد بود.

منبع: ایسنا

منتشر شده در :2022/07/15 - 08:07|شناسه خبر: 77070 197 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه