امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۱۳:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز عید سعید غدیر خم

دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز عید سعید غدیر خم پیامی صادر کرد.

به گزارش راه ملت؛ دکتر یونس محمودیان مدیردرمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت فرارسیدن روز عید سعید غدیر خم پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِیٌّ مَوْلاهُ»
واقعه غدیر نشانه و رمزی از تداوم خط نبوّت و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت در ظل عنایت قطب عالم امکان حضرت اباصالح المهدی (عج) است.

در پرتو این روز ارزشمند و بزرگ با بصیرت و بینشی سرشته از ایمان و معارف غدیر و آموزه های آن، اعتقاد داریم که از دیدگاه ائمه معصومین(ع)، غایت اصلی حکومت اسلامی که این زمان در ایران اسلامی، با مجاهدت معمار کبیر انقلاب،امام راحل؛ جانفشانی شهیدان راه حق و یاران صدیقش برقرار گردید و اکنون با هدایت رهبری فرزانه، حکیم و دشمن شناس در دست دولتمردان کنونی قرار گرفته است ، یقیناً با خدمت رسانی به مردم در ابعاد و جنبه های مختلف در راستای سعادت دنیوی و اخروی است.

اینجانب در کمال مسرت و شادمانی، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و جشن بزرگ امامت و ولایت را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، همه مردم ایران و به ویژه کارکنان و جامعه بزرگ و پر تلاش و خدوم وزحمتکش سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد ج تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خداوند سلامتی و موفقیت هموطنان را در سایه توجهات مولای متقیان مسئلت دارم.

منتشر شده در :2022/07/18 - 11:07|شناسه خبر: 77194 179 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه