امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۰:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ ۴۰هزار پرس غذای گرم در گهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه)در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:همزمان با عید غدیر ۴۰ هزار پرس غذای گرم در این استان پخت و بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش راه ملت؛ ابوذر صناعی نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت:این تعداد غذا در قالب برنامه پویش احسان غدیر با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد پخت و توزیع شده است.

وی بیان کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۵۰ هیات مذهبی، گروه جهادی،مرکز نیکوکاری و سایر تشکل های مردمی مشارکت کردند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ه) استان کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: اطعام در روز غدیر خم یکی از اقدام های سفارش شده در آموزه های دینی است که اجرای چنین طرح هایی به ترویج این سنت حسنه اسلامی کمک می کند.

وی اطعام نیازمندان به‌ ویژه رسیدگی به ایتام را از ویژگی های شخصیتی مولای متقیان عنوان کرد و افزود: طرح‌ ضیافت غدیر در این راستا و برای ترویج مکتب علوی اجرا شده است.

امروز دوشنبه بیست وهفتم تیر به مناسبت عید غدیر خم در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های متنوعی از جمله تهیه و توزیع غذای گرم، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، راه‌اندازی پویش و جشن امامت و ولایت اجرا شد.


منبع: ایرنا

منتشر شده در :2022/07/18 - 08:07|شناسه خبر: 77231 169 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه