امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۵۶:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

در آئین تکریم و معارفه نخستین فرماندار دولت سیزدهم در فرمانداری مارگون، مطرح شد؛ قائمی سیاستمدار محبوب در مارگون/سالم ترین انتخابات ۱۴۰۰ را برگزار کردم/ حمایت قاطعانه قائمی از اندرخور/ شهرستان مارگون الگوی امنیت استان است/ قانون ارباب رعیتی و عدم پاسخگویی ، در این دولت وجود ندارد/تاکید بر استفاده از ظرفیت گیاهان دارویی و گردشگری برای توسعه مارگون

مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق (قائمی)و جدید (اندرخور) با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در محل مصلی شهر مارگون برگزار شد.

به گزارش راه ملت؛ مراسم تکریم و معارفه فرمانداران سابق (قائمی)و جدید (اندرخور) با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی در محل مصلی شهر مارگون برگزار شد.

امام جمعه شهرستان مارگون در ابتدای این آئین از فعالیتها و همیشه پای کار بودن فرماندار سابق تمجید کرد.

علیرضا بهنام ، رئیس دادگستری شهرستان مارگون نیز در وصف دکتر قائمی صحبت کرد و گفت: در فعالیتهای عمرانی از جمله جاده های این شهرستان و مدیریت انتخاباتی سنگ تمام گذاشتند .
قائمی فرماندار سابق در این آئین، گفت: یکی از ویژگیها و انتظارات از فرماندار ، برگزاری انتخابات سالم است که به عنوان اولین فرماندار این شهرستان ، سالمترین انتخابات را در سال ۱۴۰۰ برگزار کردم و چون دولت تغییر کرد و انتظارات مردم در تغییر مدیران بالا رفت که وظایف و حساسیتها را بیشتر کرد.

وی افزود: از یک سو هم خلا چندین اداره از جمله : صمت ، هلال احمر ، میراث فرهنگی ، و ….. باید پر می شد.

قائمی در ادامه ، بیان کرد : افراد سیاسی و منفعت طلب بودند که هم دین و هم انسانیت را زیر سوال بردند و ما مثل قبل به ندای وحدتمان ، محکمتر پای کارتر هستیم . اگر رئیس جمهوری در سطح کلان کشور میخواهد موفق باشد نمیتواند جریان ندای وحدت را نادیده بگیرد .

وی در پایان گفت: با تمام قدرت فرماندار جدید این شهرستان را همراهی میکنم و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان دارم .

سید جواد هاشمی معاون سیاسی استاندار نیز در این آئین، گفت : این تغییر و تحول دلیل بر ناتوانی فرماندار سابق نیست . این طبیعی است که امانت دست به دست می شود که این تکریم و معارفه هم نمونه آن است.

معاون سیاسی استاندار، بیان کرد : دکتر قائمی از فرمانداران پر کار بوده و با توجه به تازه تاسیس بودن این شهرستان ، توانست همانند شهرستانهایی باسابقه چند سال انجام وظیفه کند.

وی، عنوان کرد: آقای اندرخور بتوانند همچو دو سال گذشته و تعامل با مجموعه مدیریتی این شهرستان فراتر انتظار خدمت نمایند .

هاشمی، تاکید کرد : شهرستان مارگون الگوی امنیت این استان هستند و نشان از تعامل مردم و مسئولین است . و بالاترین وظیفه و ماموریت این فرماندار اعتماد سازی است که باید این مردم شریف و نجیب به شما اعتماد کامل داشته باشند .

اندرخور فرماندار جدید نیز در این آئین، گفت : سه مولفه برای توسعه یک شهرستان اول : کارشناسی دوم برنامه ریزی دقیق سوم همکاری مردم و مسئولین است . بنده چون بومی این منطقه هستم ، نسبت به آسیبها و محرومیتهای این شهرستان اطلاع کامل دارم .

وی، ابراز کرد: حائلی بین مردم و مسئولین وجود ندارد . قانون ارباب رعیتی و عدم پاسخگویی ، در این دولت وجود ندارد .

اندرخور، اظهار داشت : این شهرستان جاذبه های گردشگری خوبی دارد و گیاهان دارویی دارد که با صنعتی کردن این گیاهان میتوان سرمایه گذاری خوبی داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد امنیت این شهرستان، تاکید کرد: برای برقراری بهتر امنیت از ظرفیت ریش سفیدان، متنفذین و نیروهای قضایی و امنیتی استفاده خواهیم کرد.

وی ضمن تقدیر از خدمات خوب دکتر قائمی و مجموعه فرمانداری شهرستان مارگون از حسن اعتماد استاندار استان تشکر کرد.

در پایان این آئین با اهدای لوح سپاس از زحمات قائمی تقدیر و اندرخور به عنوان نخستین فرماندار دولت سیزدهم و دومین فرماندار این خطه در مارگون معرفی شد.

منتشر شده در :2022/07/20 - 05:07|شناسه خبر: 77351 542 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه