امروز :چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۳۱:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر قرارگاه شهید سلیمانی: نخستین هنرواره استانی بزرگ تجسمی مسیر حسین (ع) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

مدیر هنرواره تجسمی مسیر حسین (ع) از برگزاری نخستین هنرواره استانی بزرگ تجسمی مسیر حسین (ع) در ۲۰ مردادماه جاری خبر داد‌.

به گزارش راه ملت؛کشواد جمال‌فر در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه قرارگاه شهید سلیمانی در راستای فرمان حضرت امام (ره) تشکیل شده است، اظهار داشت: در گذشته این قرارگاه با عنوان رهروان ولایت فعالیت می‌کرد و پس از شهادت سردار دل‌ها به نام جدید تغییر پیدا کرد.

مدیر قرارگاه شهید سلیمانی در استان با تاکید بر اینکه ۱۴ موسسه در این قرارگاه مشغول به فعالیت هستند، عنوان کرد: جامعه هدف این قرارگاه از کودکان تا بزرگسالان است.

وی اجرای نمایش عروسکی، راه‌اندازی هیئت بیت‌الزهرا (س)، برگزاری کارگاه‌ها و راه‌اندازی فروشگاه محصولات تولیدی عفاف و حجاب را از جمله فعالیت‌های این موسسات در طول سال‌های گذشته برشمرد و تصریح کرد: افراد حاضر در این موسسات بنا به ضرورت تکلیف و به صورت خودجوش مشارکت می‌کنند.

جمال‌فر یکی از اقدامات خودجوش اعضای این موسسات در حوزه بانوان را تجمع بانوان چادری در روز ۲۱ تیرماه به مناسبت روز 《عفاف و حجاب》 عنوان کرد.

وی از افتتاح ۱۵ موسسه این قرارگاه با عنوان “موسسه هنری رسانه‌ای” خبر داد و گفت: برگزاری هنرواره مسیر امام حسین (ع) نخستین گام این موسسه است.

جمال‌فر در ادامه، افزود: این هنرواره در روز پنج‌شنبه ۲۰ مردادماه مصادف با سیزدهم محرم‌الحرام در بخش‌های مختلف نقاشی، عکاسی و پوستر برگزار می‌شود و به ۳ اثر برگزیده در هر بخش، تندیس، لوح سپاس و مبلغ ۱۵ میلیون ریال اهداء خواهد شد.

وی به قوانین برگزاری این ‌هنرواره اشاره کرد و گفت: در بخش نقاشی هر هنرمند می‌تواند یک اثر با موضوعات هنرواره در ابعاد ۶۰ در ۹۰ بر روی بوم اتود و در روز هنرواره تکمیل نماید و در بخش پوستر هر هنرمند می‌تواند ۳ اثر با موضوعات هنرواره در ابعاد ۵۰ در ۷۰ اتود زده و در روز هنرواره اجرا نماید همچنین هنرمندان باید آثار خود را در قالب jpg و tif تحویل دبیرخانه دهند.

جمال‌فر، ابراز کرد: در بخش عکاسی هنرمندان می‌توانند به مدت ۷ شب با حضور در برنامه‌های مختلف عزاداری محرم در استان کهگیلویه و بویراحمد مجموعه عکس به دبیرخانه ارسال کنند و مجموعه آثار آنها داوری خواهد شد.

مدیر هنرواره تجسمی مسیر حسین (ع)، استاد عبدالرسول شریفی را در بخش نقاشی، استاد سید محمد حسینی را در بخش عکاسی و استاد احمد وجدان نژاد را در بخش پوستر به عنوان هیئت داوران این هنرواره اعلام کرد.

وی، گفت: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این هنرواره به آدرس یاسوج، بلوار شصت متری، قرارگاه شهید سلیمانی جنب سازمان تبلیغات اسلامی استان ارسال کنند.

جمال‌فر، بیان کرد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال آثار می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۸۴۶۵۷۴۸ آقای صابری‌زاده ارتباط برقرار کنند.

منتشر شده در :2022/08/03 - 11:08|شناسه خبر: 77743 249 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه