امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۲۱:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

عضو شورای شهر یاسوج:شورای یاسوج زنده و پویا نیست/ لزوم بررسی مشکلات موجود در وزارت کشور و شورای حل اختلاف

عضو شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عملکرد شورای کنونی این شهر، تاکیدکرد که شورای کنونی یاسوج پویایی لازم را ندارد.

به گزارش راه ملت؛ عطالله دانشی در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: شورای یاسوج زنده و پویا نیست.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه اختلافات اعضای شورای یاسوج به کجا رسید؟ اظهار داشت: مراتب اختلافی که داریم را از طریق وزارت کشور دنبال می‌کنیم و خواستاریم تخلفات آقایان به شورای حل اختلاف و آقای استاندار برسد تا بدانند شورای یاسوج حلال مشکلات مردم نبوده، بازدهی نداشته و به ضرر مردم است.

عضو شورای یاسوج گفت: ما بدلیل مخالفت مردم و وجود روش سنتی جا افتاده‌ای که با آن مطالبات شهروندان به نتیجه نمی‌رسد و برخی از آقایان هم نمی‌خواهند کار مردم شکل بگیرد، با وضعیت کنونی شورا مخالفیم و باید بگویم شورای یاسوج فقط یک نام بیش نیست.

دانشی در پاسخ به این سوال که چرا امروز در انتخابات هیآت رئیسه شورای یاسوج غایب بودید؟ هم ادامه داد: انتخابات هیئت رئیسه امروز شورای این شهر براساس محورهای غلطی انجام شده است و چون تغییر و تحولی در وضعیت شهر ایجاد نمی‌کنند و همه مردم و شهروندان نیز معترض هستند، ما هم معترض این وضعیت هستیم.

وی افزود: زمانی که ما وارد این مجموعه شدیم قرار بود شورایی شکل بگیرد که کار مردم را انجام دهند اما اکنون به دلیل ناکارآمدی و ناتوانی مجموعه نسبت به عملکرد شورای یاسوج معترض هستیم.

این عضو شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، فضای کنونی وضعیت این شهر را نامطلوب ارزیابی کرد و یادآورشد: فضای شهر، وضعیت شهر، خیابان‌ها و منظرها و مُبلمان شهری زیر سوال است و به همین دلیل مخالف عملکرد کنونی شورای شهر یاسوج هستیم.

دانشی در پاسخ به این سوال که غیبت‌های کنونی شما و دو عضو دیگر مجلس شورای یاسوج باعث حذف شما نخواهد شد؟، خاطرنشان کرد: تا ۱۲ جلسه ما حق داریم در جلسات نباشیم حتی اگر این غیبت‌ها غیرمجاز باشد.

وی تاکید کرد: با انتخابات امروز هیآت رئیسه شورای یاسوج که یک انتخاب سنتی بوده مخالف هستم.

منبع: ایلنا

منتشر شده در :2022/08/17 - 11:08|شناسه خبر: 78464 168 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه