امروز :یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۰:۳۱:۲۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

جشن عاطفه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشن عاطفه ها باهدف تأمین مایحتاج دانش آموزان نیازمند هم‌زمان با سراسر کشور، در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش راه ملت، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در جلسه هماهنگی جشن عاطفه ها، گفت: هرساله در آستانه سال تحصیلی، جشن عاطفه‌ها به همت کمیته امداد و همکاری صداوسیما، آموزش‌وپرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی است، افزود: ترویج فرهنگ انفاق، نیکوکاری، خیر و احسان در جامعه، فراهم سازی فرصت حضور و مشارکت آحاد مردم در موضوع کمک به انفاق و نیکوکاری برای تحصیل دانش آموزان و تأمین بخشی از نیازهای آنان در آستانه سال تحصیلی جدید از مهم ترین اهداف برگزاری جشن عاطفه ها است.

مبشری با اعلام اینکه جشن عاطفه های امسال از ۱۵ شهریورماه با تدارک پایگاه های ثابت و سیار در معابر شروع و تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد، گفت: این جشن در هفته سوم شهریورماه در معابر آغاز، ۲۵ شهریور در مصلاهای نماز جمعه و تا ۱۵مهرماه در مدارس استان ادامه می یابد.

وی تصریح کرد: ۱۶هزار و ۶۹۰ دانش آموز و ۱۵۳۰ دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند و از خدمات فرهنگی این نهاد در طول سال بهره مند می شوند.

مبشری افزود: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و حضوری شدن مدارس در سال جاری، امید است بتوانیم در آستانه سال تحصیلی جدیدکیف و کفش، لوازم‌التحریر و پوشاک موردنیاز دانش آموزان نیازمند را با کمک خیران نیکوکار تأمین کنیم.

وی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران، دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و تلاش برای جلب، جذب و توسعه مشارکت‌های مردمی برای کمک به نیازمندان در دستور کار این نهاد و به خصوص حوزه مشارکت‌های مردمی است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمدبه نحوه مشارکت مردم در جشن عاطفه‌ها اشاره و بیان کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد، پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد در سطح شهرستان‌های استان و مراکز نیکوکاری این نهاد با شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ کمک‌های خود را برای یاری دانش آموزان نیازمند اهداء کنند.

مبشری با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل برگزاری جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شد، گفت: امید است با تبلیغات مناسب قبل از شروع و در حین برگزاری جشن عاطفه ها شاهد افزایش میزان کمک های مردمی در این جشن باشکوه باشیم.

وی بیان کرد: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می کنیم تا با حضور و مشارکت پرشور خود در پایگاه‌های کمیته امداد، همچون سال‌های گذشته یاری گر نیازمندان این نهاد و به‌خصوص دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید باشند.

در پایان این نشست، حاضرین در جلسه به بیان دیدگاههای خود برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند پرداختند.

منتشر شده در :2022/08/17 - 10:08|شناسه خبر: 78519 159 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه