امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۱۹:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به مناسبت روز کارمند

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، گفت: معتقدم پیشرفت و توسعه پایدار ملزوم در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص است و تعهد کاری و اخلاقی اشخاص عامل موثر در پیشبرد اهداف و برنامه هر سازمانی است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی خانم دکتر فاطمه وفاپور سرپرست جدید بیمارستان‌ شهید بهشتی بمناسبت روز کارمندپیام تبریک صادر نمود.
در بخشی از این پیام آمده است:

روز کارمند فرصت نیکویی است برای سپاس از عزیزانی که در چرخه خدمت به جامعه حضور فعالی دارند،کارمندان  گام برداشتن در مسیر خدمت صادقانه به همنوعان و تحقق بخشیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  را همواره سرلوحه برنامه های خود قرار میدهند. در کلام امام علی (ع) از کار بعنوان امانت یاد شده است که حاکی از مسئولیت بزرگی است که بر دوش این عزیزان نهاده  شده است.بدون شک جامعه همواره نیازمند افرادی است که با رعایت اخلاق اسلامی و انسانی گره گشای نیازها و درخواست های مردم باشند.
اینجانبه ضمن تبریک این روز به تمامی کارمندان مخصوصا همکاران پرتلاشم  در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج از خدمات ارزشمند تمامی آنان تشکر نموده وبرای این عزیزان موفقیت و سرافرازی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

فاطمه وفاپور
سرپرست بیمارستان شهید بهشتی یاسوج

منتشر شده در :2022/08/26 - 11:08|شناسه خبر: 79019 343 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه