امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۳:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

” اِرسی” به جشنواره فیلم «IRMF» جمهوری چک راه یافت

فیلم کوتاه “ارسی” از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد به نویسندگی و کارگردانی خلیل عمران پور به جشنواره فیلم «IRMF» جمهوری چک راه یافت.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ اکبر آیین مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان گفت: فیلم کوتاه ارسی به کارگردانی خلیل عمران پور در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان با موضوع فضیلت گذشت و بخشش در فرهنگ عشایری تولید شد.
وی افزود: ” اِرسی” اثری ۲۰دقیقه ای هست که فیلم روایت قصه ای هست که به زندگی دختر نوجوانی می پردازد که پدرش برایش کفش های خریده که برای پاهایش کوچک بوده است و قصد دارند از روستا به شهر بروند تا کفش ها را عوض کنند اما در بین مسیر اتفاقاتی برایشان پیش می آید.
آیین با اشاره به عوامل این فیلم تصریح کرد: نویسنده و کارگردان، خلیل عمران پور؛تصویربردار، منصور عبدرضایی؛صدابردار، زارع؛ دستیار و برنامه ریز، سمیه محمدی؛مدیر تولید، حامد رضایی و تدوین، ناصر عبدالرضایی می باشند.
وی بیان بازیگران فیلم کوتاه ” اِرسی ” بیان کرد: سرمست اتش پنجه، فرناز پناهنده، کرم اله سعیدی، حکیمه تاسا، اورنگ شناور، هستی رامش و علی داود نژاد از بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

منتشر شده در :2022/08/29 - 12:08|شناسه خبر: 79072 190 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه