امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۰:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نصیرالاسلامی: بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام یکی از شاخص ترین بقاع متبرکه شهر دهدشت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد،گفت: اوقاف و امور خیریه مصمم است که در کنار آبادانی بقاع متبرکه، به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی جامه عمل بپوشاند.

به گزارش راه ملت؛ حجت‌الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفت و گو با… با اشاره به وجود بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام در شهر دهدشت، اظهار کرد:: ویژه برنامه های مختلف فرهنگی از جمله طرح نوروزی آرامش بهاری، طرح تابستانی نشاط معنوی، طرح ضیافت الهی، سوگواره بصیرت عاشورایی، ویژه برنامه های دهه ولایت، ویژه برنامه های دهه کرامت، برنامه های دهه وقف و … در این بقعه متبرکه با همکاری و همت هیئت امنا، مرکز افق و خادم بقعه متبرکه و دیگر علاقه مندان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود.

وی به زائرسرای بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام اشاره کرد و افزود: این زائر سرا با زیربنای ۷۵۰ متر در دو طبقه در حال ساخت بوده که طبقه همکف را واحد اداری و طبقه دوم را زائرسرا و میهمان سرا تشکیل می دهد.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی گفت: اوقاف و امور خیریه مصمم است که در کنار آبادانی بقاع متبرکه، به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی جامه عمل بپوشاند.

منتشر شده در :2022/08/29 - 08:08|شناسه خبر: 79097 270 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه