امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۱۴:۱۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پرداخت ۴۸۱ میلیارد تومان به بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در ۵ ماه

بازنشستگان و مستمری بگیران استان کهکیلویه و بویراحمد در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۴۸۱ میلیارد تومان از تامین اجتماعی حقوق و مستمری دریافت کردند.

به گزارش راه ملت؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر گفت : در حال حاضر حدود ۲۲ هزار نفر تحت عنوان بازنشسته، ازکارافتاده کلی و بازمانده در استان کهگیلویه و بویراحمد ماهانه از این سازمان حقوق و مستمری دریافت می کنند.
رسول چراغ سحر این رقم را در کل کشور بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

وی افزود: ۴۵ میلیون نفر در سطح کشور زیر پوشش خدمات و حمایت های سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند و این سازمان از طریق ۹۰ بیمارستان، ۱۱ هزار تخت بیمارستانی و ۵۰ هزار مرکز طرف قرارداد به آنها خدمات درمانی و دارویی ارایه می کند.

به گفته وی در سطح استان نیز علاوه بر ۴ بیمارستان و مرکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت رایگان خدمات درمانی را به بیمه شدگان می دهند، ۴۶۴ مرکز بهداشتی، درمانی و دارویی و پزشک نیز با سازمان طرف قرارداد هستند و خدمات مورد نیاز بیمه شدگان را ارایه می کنند که ماهانه حداقل ۱۸۰ میلیارد ریال بابت ارایه این خدمات از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند.
چراغ سحر اظهار داشت: علاوه بر پرداختی یادشده، ماهانه به طور میانگین ۵۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد از این سازمان حقوق دریافت می کنند و افزون بر این، بیش از ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت کمک های کوتا مدت مانند کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه ایام بیماری و بارداری و… به بیمه شدگان استان پرداخت می شود.

منتشر شده در :2022/09/01 - 10:09|شناسه خبر: 79335 169 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه