امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۵۱:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حجت الاسلام موحد در دیدار کارکنان و جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش بهمئی:

برای تامین تجهیزات، فضای آموزشی، ورزشی و رفع مشکلات اداره آموزش و پرورش بهمئی تلاش مضاعف خواهیم کرد

نشست صمیمی و دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای با جمعی از فرهنگیان و مجموعه مدیریتی و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار شد.

به گزارش راه ملت: نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در دیدار با جمعی از کارکنان و فرهنگیان آموزش و پرورش بهمئی با اشاره به اینکه کارها و فعالیت های اداره اموزش و پرورش از لحاظ تامین تجهیزات و امکانات کم سابقه است گفت: در آینده نزدیک با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان مشکلات این شهرستان بررسی و اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

حجت الاسلام سید محمد موحد با بیان اینکه همیشه پیگیر مشکلات حوزه آموزش و پرورش در شهرستان بهمئی بویژه در حوزه خدمت رسانی، عمرانی و زیر بنایی هستیم افزود: انشا در اینده نزدیک با همکاری اداره کل نوسازی استان حمایت های لازم و ضروری صورت می گیرد.

وی همچنین خواستار توجه جدی به موضوع فرهنگیان و کارکنان این نهاد شد.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی هم از توجه ویژه نماینده محترم مجلس به حوزه اموزش و پرورش و افزایش فضاهای آموزشی قدردانی کرد.

علی محمدی خواستار تحقق مطالبات فرهنگیان در حوزه های مختلف شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی هم در این دیدار با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در سه ماهه گذشته امکانات خوبی از جمله کولر، فضای آموزشی و ورزشی برای شهرستان بهمئی فراهم شده است.

سید رضا حسینی نیک مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار داشت :از فروردین امسال تا کنون ۵ فضای آموزشیو یک فضای ورزشی با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان تکمیل،تجهیز و تحویل داده شد.

وی افزود:با حمایت ها و پیگیرهای حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های چهارگانه در مجلس شورای اسلامی انشالله در مهرماه امسال آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در زمینه تجهیزات هیچ گونه مشکلی نخواهد داشت.

حسینی نیک در ادامه افزود:تعداد ۶۰ عدد کولر دوتکه و تجهیزات برای ۵۰۰ دانش آموز (میز،نیمکت،وایت برد ،صندلی و …) تحویل اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی داده شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کلنگ زنی دو مدرسه خیر ساز در این شهرستان کرد و گفت:این مدارس در روستاهای پا گچی و سرلیکک انشالله تا دهه فجر امسال‌ تمام و به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول عنوان کرد:تعداد ۳ فضای ورزشی و ۲ فضای آموزشی نیمه تمام داریم که تمام تلاش خود را خواهیم کرد که هرچه سریعتر تعیین و تکلیف شود.

مدیرکل نوسازی و مدارس استان در پایان از زحمات و پیگیری های مجدانه حجت الاسلام موحد نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

منتشر شده در :2022/09/13 - 01:09|شناسه خبر: 79705 250 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه