امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۳۵:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تاکید مدیران تامین اجتماعی و امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر گسترش طرح بیمه زنان خانه دار

مدیرکل تامین اجتماعی و سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر اجرا و گسترش طرح بیمه زنان خانه دار تاکید کردند.

به گزارش راه ملت؛ رسول چراغ سحر و عاطفه سادات مدبرنژاد در نشستی مشترک، گسترش پوشش بیمه ای به ویژه بهره مندی زنان خانه دار از بیمه تامین اجتماعی را گامی در راستای حقوق زنان برشمردند.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: طرح بیمه زنان خانه دار، فرصت مناسبی برای پوشش بیمه ای خانواده ها و استفاده از مزایای بیمه ای است و زنان و دخترانی که در جایی مشغول به کار نیستند، می توانند از آن بهره مند شوند.

چراغ سحر افزود: زنان خانه دار، دختران و هم چنین دانشجویان تا زمان اتمام تحصیل و اشتغال به کار، می توانند با عقد قرارداد بیمه ای در سامانه خدمات غیرحضوری به نشانی es.tamin.ir و پرداخت حق بیمه ماهانه، برای خود سابقه بیمه ای ایجاد کنند و پس از احراز شرایط بازنشسته شوند.

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ارتقای جایگاه زنان به عنوان رکن خانواده و بهره مندی آنان از حقوق قانونی خود، عزم جدی همه دستگاه ها را می طلبد .

مدبرنژاد افزود: خوشبختانه در سازمان تامین اجتماعی به مقوله حمایت از خانواده و افزایش جمعیت اهمیت زیادی داده می شود و این جای خوشحالی دارد.

منتشر شده در :2022/09/13 - 08:09|شناسه خبر: 79721 173 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه