امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۹:۳۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با موضوع جهاد تبیین، برگزار شد؛ نشست بصیرتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با محکومیت اغتشاشات اخیر به حضور پررنگ بسیجیان و حافظین امنیت در سطح جامعه تشکر و قدر دانی کرد.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،امین درخشان در جلسه جهاد تبیین و روایت نشست های بصیرتی با محوریت بسیج با محکوم گردن اغتشاشات اخیر افزود:عصر امروز عصر رسانه و آگاهی است فضای مجازی داری فرصت ها و چالش هایی می باشد که باید با ایجاد برنامه ریزی صحیح از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با انحراف افکار استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد اتاق فکر درصدد شستشوی مغزی جامعه است، بیان داشت: ایجاد اتاق فکر و تشکلات مردم نهاد و مذهبی یکی از مهمترین راهکار مقابله با فتنه گران وآشوب گران است.

درخشان با اشاره به جنگ انحراف افکار خاطرنشان کرد: در این برهه زمانی دشمن با استفاده از تمامی امکانات و سازمانهای و گروهک های جدایی طلب سعی در ایجاد دودستگی و ایجاد ناامنی در سطح کشور را دارد که وظیفه ما در این راستا آگاهی بخشی و نشان دادن واقعیت ها به مردم از طریق سواد رسانه ای است.

منتشر شده در :2022/10/29 - 01:10|شناسه خبر: 80174 306 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه