امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۱۹:۰۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس اداره اطلاع‌رسانی اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه‌و‌بویراحمد: روابط عمومی منعکس دهنده فعالیت‌ها و مغز متفکر هر سازمانی است

رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان بر لزوم اطلاع رسانی از ناحیه روابط عمومی تاکید کرد و گفت:با توجه به رسالت حرفه ای روابط عمومی ها باید همه ی اخبار و اطلاع رسانی ها در همه ادارات آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق صرفا از کانال روابط عمومی ها انجام شود تا شاهد پیوستگی در اطلاع رسانی باشیم.

به گزارش راه ملت؛ رئیس اداره اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان بر لزوم اطلاع رسانی از ناحیه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: با توجه به رسالت حرفه ای روابط عمومی ها باید همه ی اخبار و اطلاع رسانی ها در همه ادارات آموزش وپرورش شهرستانها ومناطق صرفا از کانال روابط عمومی ها انجام شود تا شاهد پیوستگی در اطلاع رسانی باشیم.

وی روابط عمومی را منعکس دهنده فعالیت ها و مغز متفکر هر سازمانی دانست و گفت:روابط عمومی مغز پردازش گر اداره است و با هنرنمایی و زیبایی فعالیت های همکاران در بخشهای مختلف را منعکس می دهد.

موسوی، از تشکیل جلسات متعدد با صدا و سیمای استان خبر داد و تصریح کرد: آنتن صدا و سیما آمادگی کامل همکاری با آموزش و پرورش را دارد و باید از ظرفیت شبکه استانی دنا و ظرفیت سایر رسانه ها برای معرفی معلمین و دانش آموزان خلاق و مبتکر به جامعه به خوبی استفاده کنیم.

موسوی به برگزاری نشست ها در سطح مدارس با هدف آشنایی دانش آموزان با وقایع انقلاب اشاره کرد و گفت:بحث پرسش و پاسخ دانش آموزان را در مدارس با حضور مسئولان دنبال کنید و با روشهای گوناگون ارتباطی با دانش آموزان و نسل های جدید ارتباط برقرار کنید تا شاهد حفظ هویت دینی و انقلابی دانش آموزان باشیم.

وی ،پاسخ گویی همراه با تکریم به ارباب رجوع را مهم عنوان کرد و گفت:با سعه صدر ، خوش اخلاقی و خوشرویی به سوالات و درخواست های ارباب رجوع پاسخ داده شود و با گفتگو و رویکرد فرهنگی مسائل را حل کنید.

موسوی، آموزش و پرورش را منبع تربیت کننده مدیران فردای کشور عنوان کرد و گفت:تمام مدیران شهرستانی, استانی و کشور از بستر آموزش و پرورش می گذرند و ما با تربیت دانش آموزان، نسل مدیران فردای کشور را تربیت می کنیم.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان ، ارتباط با خبرگزاری ها و خبرنگاران را اساسی ومهم دانست و تاکید کرد: روابط عمومی ها با خبرنگاران خبرگزاریها و پایگاه های خبری ارتباط بگیرند و ارتباط تنگاتنگی داشته باشند ،چرا که رسالت خبرنگار آگاهی بخشی به جامعه است و توصیه می کنیم از ظرفیت رسانه ها برای اطلاع رسانی بهتر به مردم و مخاطبان استفاده کنید.

موسوی به هماهنگی همه معاونتها و واحدهای اداری آموزش وپرورش شهرستانها با روابط عمومی برای ارتباط گیری با رسانه ها اشاره کرد وگفت: در رویکرد جدید جهت انسجام بخشی به اطلاع رسانی و شنیدن صدای واحد، هرگونه مصاحبه در سطح ادارات آموزش وپرورش و مدارس با هماهنگی روابط عمومی امکان پذیر است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان بر شکل گیری کمیته مناسبت ها در هر شهرستان و منطقه تاکید کرد وگفت: با تشکیل کمیته مناسبتها، مسائل دینی و مذهبی را در آموزش وپرورش باید پر رنگ تر برگزار کنیم و برای حفظ هویت اسلامی وایرانی دانش آموزان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی انسجام و هماهنگی درون وبیرون دستگاهی در آموزش وپرورش را از وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد وگفت: قدردان همه همکاران اداری هستیم ، همه دست به دست هم دهیم باصفا و صمیمیت و همدلی کارها را پیش ببریم و فضیلت های خوب انسانی واخلاقی را در ادارات ساری و جاری کنیم.

وی از مدیران روابط عمومی شهرستانها و مناطق آموزش وپرورش خواست، در پرتو کار حرفه ای و انعکاس اخبار آموزش و پرورش،زمینه ساز افزایش روحیه امید ونشاط در بین مردم و اعتلای فرهنگ این مرزبوم باشید.

کارشناس روابط عمومی شهرستان کهگیلویه در این جلسه به تشریح برنامه های روابط عمومی در این شهرستان پرداخت و گفت:در بخش اطلاع رسانی و انتشار اخبار نشست ها و جلسات و برگزاری جشنواره ها از ظرفیت و پتانسیل خبرگزاری ها و رسانه های ملی و شهرستانی استفاده می کنیم و با ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه عملکرد واحد های مختلف را به مخاطبین انتقال می دهیم.

رحمان سعادتی فر از اهمیت جایگاه روابط عمومی در اداره آموزش و پرورش گفت و تاکید کرد:روابط عمومی با ایجاد بستر های مناسب و تعامل های درون سازمانی و برون سازمانی نقش اثرگذاری برای ارائه عملکرد اداره ایفا می کند که در اهداف کوتاه مدت و بلند مدت به این برنامه ریزی ها توجه ویژه ای شده است.

سعادتی فر از ایجاد مجله خبری در سطح شهرستان خبر داد و گفت:برای انعکاس و انتشار اخبار واحد های مختلف،مدارس،معلمین و دانش آموزان..به صورت ابتکاری مجله خبری آموزش و پرورش تولید و به صورت ماهانه برای مخاطبین مورد هدف ارسال می گردد.

وی در پایان از اصحاب رسانه،خبرگزاری های که در امر تولید و انتشار اخبار آموزش و پرورش شهرستان همراهی خوبی دارند تشکر و قدر دانی کرد.

در این جلسه که معاون آموزش ابتدایی ، کارشناس ارزیابی عملکرد ، کارشناس مسئول آموزش متوسطه دوم، کارشناس مسئول آموزش متوسط اول معاونین وکارشناسان اداری آموزش وپرورش شهرستان کهگیلویه حضور داشتند اعضا نظرات و دیدگاههای خویش را در عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی بیان کردند.

منتشر شده در :2022/11/12 - 10:11|شناسه خبر: 80301 285 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه