امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۴۹:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیگیری‌های مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا،نتیجه داد؛ ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای راه‌اندازی واحدهای راکد کارخانجات آرد و نشاسته یاسوج پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا از پرداخت ۴۵۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره و یارانه‌ای از سوی بانک توسعه تعاون برای راه‌اندازی واحدهای راکد کارخانجات آرد و نشاسته و گلوکز یاسوج در آینده خبر داد.

به گزارش راه ملت؛ روزسه‌شنبه، با حضور مدیر عامل و مجموعه شرکت، عسکری معاون اقتصادی استاندار ، محمدی معاون اعتبارات بانک توسعه تعاون کشور، ابراهیمی مدیر اعتبارات ماده ۵۲ بانک توسعه و تعاون کشور، حجت‌الاسلام مصباح مقدم امام جمعه شهر سی‌سخت،منتظری مدیر عامل بانک توسعه تعاون استان، مشکینی مشاور استاندر در امور ایثارگران، پارسیان مدیر کل بنیاد شهید استان و هیئت همراه نشستی در سالن جلسات شرکت پیشگامان کشاورزی و صنعت کوثر دنا نشستی برگزار شد.

رضائیان مدیرعامل شرکت پیشگامان کشاورزی در ابتدای این نشست توضیح مختصری در مورد ظرفیت وفرصت‌های موجود در کارخانجات آرد ونشاسته وگلوکز ارائه داد.

عسکری معاون اقتصادی استاندار، در تکمیل توضیحات و صحبت‌های رضائیان ،به ظرفیت‌ها و پتانسیلهای استان اشاره کرد و گفت: صنعت عظیم کارخانجات آرد ونشاسته وگلوکز یاسوج یک ظرفیت منحصر به فرد در استان است.

وی تمامی فرصت‌ها و تهدیدهای موجود را برشمرد و در ادامه نیز راهکارهایی برای برون رفت از این تهدیدها مطرح کرد که مورد استقبال حضار ،بالاخص محمدی معاونت اعتباری بانک توسعه وتعاون کشور قرار گرفت.

پارسیان مدیر کل بنیاد شهید استان نیز در این نشست ، کارخانجات آرد نشاسته و گلوکز یاسوج را متعلق به خانواده شهدا و ایثارگران برشمرد و عنوان کرد: مدیریت خوب با بهره‌وری بالا و سوددهی بودن شرکت بعداز سال‌ها، از نکات مثبت مدیر عامل این شرکت است که این خدمات شایسته قدردانی است.

وی بعنوان نماینده جامعه ایثارگری از مجموعه بانک‌توسعه و تعاون خواست که تسهیلات مورد نظر با بهره‌کم را در اختیار این واحد عظیم صنعتی قرار دهند،تا هم زمینه اشتغال عظیمی در استان فراهم شود و هم اینکه با راه‌اندازی چرخه این صنعت، باعث ارز‌آوری و اشتغال غیر مستقیم‌ در استان شود.

مشکینی مشاور استاندار و حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه شهرستان دنا،نیز نکاتی را در این نشست مطرح‌ کردند.

مشکینی بعنوان مشاور استاندار وحجت‌الاسلام مصباح مقدم امام جمعه یکی از شهرستان‌های استان ،این جلسه را بسیار خوب ارزیابی کرده و حضور مدیران کشوری و استانی در این جلسه را منشا خیر و برکت دانستند.

محمدی معاون اعتبارات بانک توسعه تعاون کشور نیز در این نشست،ضمن تحسین ظرفیت‌های استان و منابع عظیمی که با خاک خوردن در حال مستهلک شدن هستند و از چرخه تولید و‌ اقتصاد خارج می‌شوند ،افزود: از اینکه همچین صنعت عظیمی با تکنولوژی روز از چرخه تولید خارج شده است ، بسیار نگرانم و قول مساعد داد که ۴۵۰میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره و یارانه ای از طریق بانک‌توسعه وتعاون ،در اسرع وقت به این مجموعه پرداخت شود‌.

مدیر عامل شرکت پیشگامان کشاورزی نیز در پایان این نشست از همه مدعوین و میهمانان که در کمترین زمان ممکن و با پتانسیل بالا در این جلسه حضور داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

منتشر شده در :2022/11/16 - 03:11|شناسه خبر: 80417 213 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه