امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۳:۱۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل صدا و سیمای استان: ضرورت تاسیس دانشکده خبر برای آموزش حرفه ای و علمی خبرنگاران در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل صداوسیمای استان در اختتامیه جشنواره ابوذر گفت: تاسیس دانشکده خبر برای تربیت و آموزش خبرنگاران در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار ضروری است.

به گزارش راه ملت و به نقل از گروه رسانه ای تابش،  امیر رئوف مدیرکل صداوسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر جشنواره استان افزود: وظیفه خودم می‌دانیم حضور حماسه‌ای و انقلابی مردم استان شهید پرور استان در یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک بگویم.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی این است که هندسه قدرت را در جهان تغییر داد، افزود: هر وقت نیار به تولید قدرت جدید داریم به‌واسطه اقیانوس بی کران مردم در برابر بیگانگان و توطئه‌های آنها ایستاده‌ایم.

رئوف یادآور شد: دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای توطئه علیه کشور و مردم ما استفاده می‌کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه عنوان کرد: یکی از اهداف جشنواره‌ای مثل جشنواره ابوذر هم افزایی رسانه‌ها در برابر هجمه‌هایی است که دشمنان به کشور وارد می‌کند و امسال شاهد برگزاری ششمین دوره برگزاری این جشنواره هستیم.

رئوف ابراز داشت: کنشگران عرصه رسانه در کهگیلویه و بویراحمد بسیار است و بر حسب میزان جمعیت بیشترین رسانه را در استان داریم اما دانشکده‌ای که علاقه مندان درباره خبرنگاری را آموزش بدهد نداریم.

مدیر کل صدا و سیما ادامه‌داد: متأسفانه برخی وقت‌ها می‌بینیم اخباری در رسانه‌ها درج می‌شود که احساسات جامعه را خدشه‌دار می‌کند.

وی افزود: برخی وقت‌ها اخباری درج می‌شود که می‌تواند بر آبروی افراد خدشه وارد کند و این نشان‌می‌دهد در خصوص اخلاق خبرنگاری نیز باید دوره های آموزشی را برگزار کنیم.

مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت: امروز همه باید شرایطی را فراهم کنیم که آن جهاد تبیین که رهبری فرمود را اجرایی کنیم.

رئوف عنوان کرد: رسانه ها باید در مقابله دشمن که با تمام توان به کارزار مقابله با جمهوری اسلامی آمده‌اند مقابله کنند.

وی ادامه‌داد: کم نیستند خبرنگارانی در استان که در تراز ملی عمل می‌کنند و در سایر خبرگزاری‌های استان می‌بینیم که خبرنگاران به‌عنوان چشم بیدار جامعه با تمام توان در برابر دشمنی مستکبران و استکبار جهانی مقابله می کنند.

در ادامه نیز سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد بسیج اقشار سپاه فتح خاطر نشان کرد: طلایه دار عرصه تولید خبر رسانه ملی است.

وی گفت: اهالی رسانه در اخباری که درج می کند صداقت را همیشه در یاد داشته باشند.

منتشر شده در :2023/02/16 - 07:02|شناسه خبر: 81385 157 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه