امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۲۴:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

گام مهم آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش/ عزت خواه:از برگزاری یک دوره آموزشی بسیار مهم تا افتتاح ۳۲ چمن مصنوعی در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزاری دوره آموزشی معلمان، کارشناسان مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی استان را یک اتفاق بسیار مهم در حوزه ورزش عنوان کرد.

به گزارش راه ملت؛ حسنعلی عزت خواه در دوره آموزشی معلمان، کارشناسان مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و خیرمقدم به اساتید کشوری و حاضرین در این برنامه ، گفت: از نگاه به آموزش و پرورش می توان به آینده پی برد و با نگاه به ورزش و تعلیم تربیت می توان آینده ورزش یک کشور را تضمین و ترسیم کرد.
وی در ادامه به ابعاد مختلف ورزش در دنیا اشاره کرد و گفت: ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ورزش حرفه ای و ورزش تعلیم و تربیت از ابعاد چهارگانه ورزش بوده و زیر بنای ورزش تعلیم و تربیتی، آموزش و پرورش است.
عزت خواه ابراز داشت:ورزش جسم، جان، فکر و ذهن را با هم درگیر می کند و برای آنکه انسان متعادل ، پویا و موثر تحویل جامعه بدهیم باید به ورزش و به ویژه ورزش تعلیم و تربیتی را جدی بگیریم.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: در آستانه روز امور تربیتی هستیم و این روز را به همه کسانی که کار تربیتی و پرورشی انجام می دهند تبریک عرض می نمایم و ضمن محکوم نمودم تحریم وزیر آموزش و پرورش توسط اتحادیه اروپا اعلام می کنیم که تنها کج اندیشان نمادهای تربیت، فرهنگ، هنر و آموزش را تحریم می کنند.
وی در پایان به عناوین کسب شده ورزشی در بخش های مختلف آموزش و پرورش استان اشاره کرد و افزود: کسب مقام طلا در رشته پرتاب نیزه توسط سرکار خانم رها الهی، کسب مقام نایب قهرمانی در مسابقات تکواندو و دعوت به تیم ملی توسط آقای امیر سیادت نسب، کسب مقام سوم پسران در رشته ووشو، و نایب قهرمانی در رشته ووشو توسط دختران تنها بخشی از این موفقیت هاست.
عزت خواه ابراز داشت: دعوت از آقای بیگدلی به تیم ملی شطرنج، کسب مقام قهرمانسی کشور، قهرمانی آسیا و سوم جهانی در رشته کشتی توسط آقای آذرشب، ملی پوش شدن ۵ نفر از دانش آموزان در رشته هندبال و قهرمانی آسیا، دعوت از ۲۸ نفر از دانش آموزان به اردوی تیم ملی بخش دیگری از موفقیت های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در حوزه ورزش است.
وی در پایان به پروژه های افتتاحی آموزش و پرورش استان در حوزه ورزش اشاره کرد و گفت: از ۵۳ پروژه چمن مصنوعی و زمین ساحلی حدود ۳۲ چمن مصنوعی به متراز بیش از ۱۷ هزار متر مربع افتتاح و به بهره برداری رسیده که این آمار غیر از پروژه های اداره کل نوسازی مدارس استان است.
فرشید کرمی معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: برگزاری دوره آموزشی معلمان ، کارشناسان مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی با حضور اساتید برجسته کشوری گام مهمی برای تحول درس تربیت بدنی در مدارس است که با رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دنبال خواهد شد.

منتشر شده در :2023/02/23 - 02:02|شناسه خبر: 81557 159 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه