امروز :پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۴۰:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد؛ پارک آبی یاسوج آماده بهره‌برداری شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اقدامی جهادی با همکاری مسئولان ملی و استانی پارک آبی یاسوج آماده بهره‌برداری شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد، سعید طالبی‌پور روز پنجشنبه چهارم اسفند ماه ۱۴۰۱ اظهار کرد: این اقدام گام بلندی از سوی دولت سیزدهم در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در یاسوج پایتخت طبیعت ایران زمین است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای طرح پارک آبی یاسوج در سال ۱۳۹۵ و در زمینی به متراژ ۶ هزار متر مربع آغاز شده بود و پروژه حدود ۲ سال تعطیل بود.

طالبی‌پور تصریح کرد: با حمایت مسئولان دولت سیزدهم، با تزریق منابع لازم از محل تسهیلات بند (الف) تبصره ۱۸ قانون بودجه به مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال، این پروژه تفریحی و سرگرمی به بهره‌برداری رسیده است.

او ادامه داد: این پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در روزهای آینده با حضور مقام عالی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور، استاندار استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.

منتشر شده در :2023/02/24 - 05:02|شناسه خبر: 81610 219 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه