امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۲۵:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل امور مالیاتی استان: مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی در کهگیلویه وبویراحمد تمدید شد

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد، گفت: مهلت طرح بخشودگی جرائم مالیاتی که در دهه فجر اجرایی شد تا پایان سال جاری تمدید شده است.

به گزارش راه ملت و به نقل از ایرنا؛ میلاد فرخان در گفت و گو با خبرنگاران؛ تصریح کرد که این بخشودگی برای تکریم مودیان و حمایت از ادامه فعالیت واحدهای کسب وکار و همچنین کمک به رونق تولید صورت گرفته است.

وی بیان کرد: تعداد پرشماری از فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد از مزایای این طرح بهره مند شدند و با توجه به استقبال آنان مهلت این طرح تمدید شد.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: اشخاص حقیقی تا ۲میلیارد ریال و اشخاص حقوقی تا سه میلیارد ریال مشمول بخشودگی جرائم مالیاتی می شوند.

در اطلاعیه سازمان امور مالیاتی آمده است،با توجه به استقبال مودیان مالیاتی از افزایش میزان تسهیلات بخشودگی جرایم در نظر گرفته شده به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و همچنین در راستای تکریم آنان ،بدین وسیله اختیار مدیران کل امور مالیاتی موضوع نامه شماره ۲۰۰/۲۴۵۴۵/ص مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۸ تا آخر سال جاری تمدید می‌ شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده مودیانی که بر اساس فراخوان‌های انجام شده ملزم به صدور صورتحساب الکترونیکی موضوع قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان شده اند ، مادامی که نسبت به صدور صورتحساب الکترونیکی اقدام ننمایند ، مشمول مفاد تفویض اختیار مذکور و تفویض های قبلی نخواهند بود.

در این خصوص لازم است فهرست اشخاص مذکور و تغییرات انجام شده ، از طرف مرکز تنظیم مقررات، نظام پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در اختیار ادارات کل امور مالیاتی قرار گیرد.

منتشر شده در :2023/02/24 - 06:02|شناسه خبر: 81622 141 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه