امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۴۵:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

خبر خوب امروز از زبان معاون توسعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان،عنوان شد؛ تبدیل وضعیت بیش از ۳ هزار نفر از نیروهای ایثارگر ادارات کهگیلویه و بویراحمد

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹۰ درصد نیروهای ایثارگر دستگاه‌های استان تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش گزارش راه ملت و به نقل از خبرنگارایثار از یاسوج، محمد مشکینی در نشست شورای ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: احتمالا در سال آینده مسئول ایثارگران به چارت رسمی ادارات اضافه شود که خبر خوبی است.

مشاور امور ایثارگران استانداری کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های روز شهید ادارات در ۲۲ اسفند اشاره و عنوان کرد: مراسم روز شهید و برنامه تجلیل از فرزندان شهدا در ادارات استان در خورشان برگزار شود.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: دشمنان جامعه ایثارگری را نشانه گرفته و در تلاش برای ایجاد نارضایتی در میان این قشر است.

مشکینی عنوان کرد: دولت و نظام اسلامی خدمات خوب و ارزشمندی ارائه کرده است هر چند مشکلات و گلایه‌مندی‌هایی هم وجود دارد اما این خدمات باید گفته شود.
قلندر حسن‌‌پور در همین خصوص افزود: سه هزار و ۵۰ نفر از نیروهای ایثارگر ادارات استان تبدیل وضعیت شدند که بیشترین متعلق به دانشگاه علوم پزشکی است.
معاون توسعه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۹۰ درصد نیروهای ایثارگر ادارات تبدیل وضعیت شدند، افزود: تبدیل وضعیت ۱۰ درصد باقی‌مانده نیروهای ایثارگر تا خردادماه سال ۱۴۰۲ انجام می‌شود.

منتشر شده در :2023/03/04 - 07:03|شناسه خبر: 81909 449 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه